Har det någonsin funnits halvlänkar till 005? Jag har för mig att en del tagit halvlänkar från Seamasterlänken.Ett långskott, nån som har en halvlänk till övers till 005 länken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har det någonsin funnits halvlänkar till 005? Jag har för mig att en del tagit halvlänkar från Seamasterlänken.Ett långskott, nån som har en halvlänk till övers till 005 länken?
Har det någonsin funnits halvlänkar till 005? Jag har för mig att en del tagit halvlänkar från Seamasterlänken.
Det vet jag faktiskt inte??Har det någonsin funnits halvlänkar till 005? Jag har för mig att en del tagit halvlänkar från Seamasterlänken.
Kan va det enda alternativet ja?Half Link for Stock Bracelet (Omega Speedmaster 1861)
Uncle's notes If you can't get the perfect fit on your 1861 stock Speedmaster bracelet, join the club. As far as stock bracelets go, it's not too bad. But man, trying to find the right fit is nearly impossible. Once again, Uncle to the rescue! This version is not pin and collar (pre-1998), but...unclestraps.com
Kanske kan vara något!
Jag kör på denna, bra passform och matchning…bara att köpa.Half Link for Stock Bracelet (Omega Speedmaster 1861)
Uncle's notes If you can't get the perfect fit on your 1861 stock Speedmaster bracelet, join the club. As far as stock bracelets go, it's not too bad. But man, trying to find the right fit is nearly impossible. Once again, Uncle to the rescue! This version is not pin and collar (pre-1998), but...unclestraps.com
Kanske kan vara något!
Vad hamna priset på inklusive allt?Jag kör på denna, bra passform och matchning…bara att köpa.
Har svenska vänner som bor i NYC som tog med den hem i somras, så blev ingen extrakostnad kring frakt etc…Vad hamna priset på inklusive allt?
Mkt bra köp! Jarl gissar jagFörsta Omegan, är riktigt nöjd.
Stämmer fint. Verkligen toppservice, kan bara rekommenderasMkt bra kör! Jarl gissar jag
Första Omegan, är riktigt nöjd.
Tackar, fastnade för den direkt, tycker att den gör sig riktigt bra på gummi, riktigt skön att bära.Ingen dålig start! Den där är riktigt fin. Stort grattis
Sjukt bra, är det den som har mönstret på insidan av bandet också?
Snyggt armband, vad är det för någotEn grym ST önskas!
#speedytuesday
Ett uncle seiko 1450Snyggt armband, vad är det för något