Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu vet jag inte, men hypar de verkligen ett släpp av en ny fjäder över 20 dagar innan?Vad är det nu Omega hintar om på sin hemsida? Ny Speedmaster igen eller ny fjäder typ?
Jag troor det är nr 9Snyggt! Nästan tvåsiffrigt antal nu?
vad för band?Detta ser ju helt klart lovande ut!
Passar då att jag hälsar ny för dagen speedy välkommen denna ST
Premium läder från watchwear. Riktigt prisvärt, rekommenderas!vad för band?
Kanonfint!Premium läder från watchwear. Riktigt prisvärt, rekommenderas!
Läder Premium - Svart - Watchwear.se
Tunt och följsamt klockband med matchande kantfärg. Material: Läder Bredd: 18mm / 20mm Längd: ca 75mm + 120mm Bredd vid spänne: 16mm / 18mm Nyhet! Modellen i 20mm har nytt spänne. Se sista två bilderna.watchwear.se
Ska nog knipa ett par färger till
En uppgradering av Speedyn med en äkta plastfjäder från swatchSpeadfreaks! Vad tror vi om följande speedy-nyhet som den 26 januari?!
Vad skulle det i så fall vara för skillnad mot den silicon Si14 balance spring som redan sitter i 3861?En uppgradering av Speedyn med en äkta plastfjäder från swatch
Vad är problemet med originalbandet? Är det obekvämt?Efter 9 dagar så ska länken tillbaka på speedyn original bandet går inte att leva med!
Ja obekväm är rätt ord tyvärr, den sitter rätt på handleden så fel på ”storleken” är det inte.Vad är problemet med originalbandet? Är det obekvämt?
Är svårt sugen på det svarta nylonbandet till vanliga speedy och antar att det liknar detta i konstruuktionen (förutom att det är för viklås)
Misstänkte det. Ja OEM är så fjantigt dyrt oavsett så det får vänta.Ja obekväm är rätt ord tyvärr, den sitter rätt på handleden så fel på ”storleken” är det inte.
Bandet blir säkert kanon efter en längre stund men jag föredrar länk