• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Tisdag igen 🚀
E587D4B9-2432-4B5C-BFE1-598C4D0EC596.jpeg
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Ok tack för svar! Har köpt 1 speedmaster & 1 seamaster från Omega AD för ett gäng år sedan, men det kanske inte hjälper? Köpen måste ha gjorts i Omega butik?
Vet ej vart du bor. Du kan fråga ”din” AD om det finns någon chans lokalt där du har en historik. Annars är det nya köp hos Omega eller Breitling på biblioteksgatan som gäller. Både drivs av ”Watches of Switzerland”. De har en Breitling butik i Mall of Scandinavia också, där de även kommer öppna en Tag Heuer butik. De samordnar sina VIP-listor.
 

JeppeH

Omega
B9C5F2C2-3226-448D-A656-D0927D9A8D6D.png

En bild på min gamla Reduced.

Är nu på jakt efter en Moon. Klurar lite på referens och prisbilder. Skulle tro att det landar i en 005 pga stort utbud, ofta bra skick och möjligt att köpa för drygt 40 vad det verkar.

Vintage är dock inte uteslutet och gärna en från toppåret 1987. Men varför ligger 80-tals så högt i kurs? Förutom 1987 finns väl inget som sticker ut med det årtiondet? : ) fattar att 50-60 tals modeller kostar men en vanlig 80- (eller 90-talare för den delen) borde väl vara markant billigare än säg en 005 från 2019?
 

Tobiasnilbrink

Omega
2-Faktor
Halloj alla speedy vänner!
Jag har en fråga, är det någon av er som köpt ett safir bakglas till eran hesalit speedy? Jag har 3861 med hesalit men nörd som jag e vill jag såklart se verket… vet någon vart man kan köpa detta?
 

O-scar

Panerai
2-Faktor
Va hitter du på Oscar?
bytt till US nya clasp med push buttons osv 😁 riktigt go.

 
Topp