Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra bild!
Fin den där!Min första Speedy Tuesday som Speedmaster-ägare, känns bra!
Är detta någon ny Speedy? Dold kronograf?Speedy tuesday!
Jag är ju så van att posta här. Vill vara kvar i värmen.Är detta någon ny Speedy? Dold kronograf?
Du får vänja dig, och byta till Explorer tråden, där finns alla expy kompisarJag är ju så van att posta här. Vill vara kvar i värmen.
Som "tröst" så har du en grymt fin Explorer ju, fick mig att sakna den jag hadeJag är ju så van att posta här. Vill vara kvar i värmen.
Är det månlandaren från byggsatsen som är med på bilden? Snyggt med guldfolien på den Var på London Science Museum i höstas, där har den en replika i full skala, den är större än vad jag trodde den skulle vara.Ha en trevlig Tisdag!
Välkommen in i värmen!!Min första Speedy Tuesday som Speedmaster-ägare, känns bra!
Det blir en helt annan klocka. Igen! Speedyn är helt enkelt oslagbar på att bära upp olika band och ta fram det bästa i både klockan och bandet. Förutom att det här är ett jefligt snyggt och tufft band är det bekvämt med!Hoppas att du är nöjd med köpet.
Ett Nato i all ära, men detta velcro ger klockan en super toolig-look.
Längtar tills jag får boxen och kan prova velcrotDet blir en helt annan klocka. Igen! Speedyn är helt enkelt oslagbar på att bära upp olika band och ta fram det bästa i både klockan och bandet. Förutom att det här är ett jefligt snyggt och tufft band är det bekvämt med!
Är det inte helvittes långt? Eller är det anpassat för "normalt" bruk?Äntligen och i lagom god tid inför Speedy Tuesday anlände mitt NASA-velcro idag.
Tack än en gång för tipset @Patrik72
Är det månlandaren från byggsatsen som är med på bilden? Snyggt med guldfolien på den Var på London Science Museum i höstas, där har den en replika i full skala, den är större än vad jag trodde den skulle vara.
Jag är ju så van att posta här. Vill vara kvar i värmen.
Det blir en helt annan klocka. Igen! Speedyn är helt enkelt oslagbar på att bära upp olika band och ta fram det bästa i både klockan och bandet. Förutom att det här är ett jefligt snyggt och tufft band är det bekvämt med!
Fyfan vad glad jag blir! Det där blir lätt ett köpOm någon annan är sugen på Mitsukoshi-tavla så kom det ut en på bukten idag:
http://m.ebay.co.uk/itm/302011368910?ul_ref=http://rover.ebay.com/rover/0/e11021.m43.l1120/7?euid=87feb53c11ec4ed9a23310926289faee&bu=44512920125&loc=http%3A%2F%2Fcgi.ebay.co.uk%2Fws%2FeBayISAPI.dll%3FViewItem%26item%3D302011368910&sojTags=bu=bu&srcrot=e11021.m43.l1120&rvr_id=0&_mwBanner=1
Helt klart. Saknar min Speey-vecka! Hann ju inte prova alla möjliga bandDet blir en helt annan klocka. Igen! Speedyn är helt enkelt oslagbar på att bära upp olika band och ta fram det bästa i både klockan och bandet. Förutom att det här är ett jefligt snyggt och tufft band är det bekvämt med!
Kul! Såg att han hade 3 st på lager. Hör av dig om du vill ha alla visare i silver som originalet. Har en svart sweeping sec med.Fyfan vad glad jag blir! Det där blir lätt ett köp