Köpt från den handlaren på bukten. Hade inga problem alls med nått.. Go for it!Fyfan vad glad jag blir! Det där blir lätt ett köp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt från den handlaren på bukten. Hade inga problem alls med nått.. Go for it!Fyfan vad glad jag blir! Det där blir lätt ett köp
Blänker fint den där! Ska köra länk när jag får tillbaka min tror jag.Perfekta hänget
Har en 1171 länk också på gång, "den gamla" länken. Ska kolla på den först dock. Den är utan blänkBlänker fint den där! Ska köra länk när jag får tillbaka min tror jag.
Såg att det fanns en speedy till bra pris på K&S (18000)Jag har aldrig haft någon Speedmaster, inte ens någon Omega. Jag kärade ner mig i Mitsukoshi (eller för den delen Apollo 35th) för några månader sedan. Tack för bukt-länken till urtavlan. Jag högg en. Nu ska jag väl skaffa själva klockan också... ;-)
Bra hugget! @zazuki nöp en han med så vi tre får väl införa en Mitsukoshi-monday framöver! PM:a om du behöver moddar-tips.Jag har aldrig haft någon Speedmaster, inte ens någon Omega. Jag kärade ner mig i Mitsukoshi (eller för den delen Apollo 35th) för några månader sedan. Tack för bukt-länken till urtavlan. Jag högg en. Nu ska jag väl skaffa själva klockan också... ;-)
1171 länk?
En bild på min 1974 års Speedmaster
1171 länk?
Grymt fin! Har den börjat gulna på index 11 och 12 eller är det bara fotoljuset? Kan man få se en bild på hur 1171 sitter på insidan av handleden?
En bild på min 1974 års Speedmaster
Grymt fin! Har den börjat gulna på index 11 och 12 eller är det bara fotoljuset? Kan man få se en bild på hur 1171 sitter på insidan av handleden?
Riktigt fint. Tack vare @m8rt och hans sågning av mina länkar har jag suttit och googlat lite idag på 1171. Gillar verkligen den fyrkantiga sänkningen med Ω-loggan!Tackar!
Nä tavlan är gulnad. Tritiumet lyser inte så man bländas, så att säga
Men har denna, kanske kan hjälpa
Tyvärr är klockan på en service men denna kanske funkar, Båda bilderna är tagen minutrar innan den gick på
en omfattande service
Äntligen!Hej!
Nu är jag tillbaka!
Får en sådan senare när boxen överlämnas
Härligt att se! Grattis!Hej!
Nu är jag tillbaka!
Välkommen tillbaka till värmen!Hej!
Nu är jag tillbaka!