Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja haha. Tredje gången. Men den fick tyvärr inte stanna. Hopplöst detta.Så du försökte med en speedmaster igen? Jag köpte ditt försök nr 2 tror jag,
Grattis, mycket fin!
Fel Omega men rätt tråd för dagens klocka
Tillslut tog jag tag i detta, de skulle skicka en box så skulle jag få skicka in hela klockan vilket känns lite nervöst.Kontakta Swatch Group Stockholm om att skicka länken direkt till dom. Alla Omega under garanti skickas nämligen dit.
OMEGA Uhren: Schweizer Luxus-Uhrenmanufaktur | OMEGA DE®
OMEGA® Watches: Offizielle Website der Schweizer Luxus-Uhrenmanufaktur. Entdecken Sie die weltberühmten Uhren- und Schmuckkollektionen der Marke!www.omegawatches.com
Kan jag iofs förstå, dom vill ha koll på exakt vilken klocka det gäller. Måste du skicka med cert också? Frakt sker på deras ansvar (fraktförsäkring) antar jag så jag hade väl inte oroat mig så jättemycket.Tillslut tog jag tag i detta, de skulle skicka en box så skulle jag få skicka in hela klockan vilket känns lite nervöst.
Hade hellre bara skickat länken men får göra som de säger, men man blir ju lite nervös...
Än en gång tack för hjälp med länken och kontaktinformation
Hej igen,Kan jag iofs förstå, dom vill ha koll på exakt vilken klocka det gäller. Måste du skicka med cert också? Frakt sker på deras ansvar (fraktförsäkring) antar jag så jag hade väl inte oroat mig så jättemycket.
Det är väl fem års garanti?Hej igen,
Jo, cert/kort skulle också skickas med, men som du säger ligger frakten på deras ansvar men ändå blir man lite nervös.
Såg nu att klockan är stämplad 2021-08-11, känns som det blir tight med garantin
Lär åka på frakt och nytt låsmekanism.
Mvh/Erik
Du har rätt och jag har felDet är väl fem års garanti?
Har för övrigt skickat en speedy på samma sätt och var inga problem alls. Kostade noll kr.
Gillar Jubilee länkar och tycker de sitter skönt men länken som sitter på 3861 är samma feeling och snyggare till den boetten i mina ögon, men i övrigt har jag inga erfarenheterNågon med erfarenhet av speedy på jubilee bracelet?
Sprang på den här bilden på insta och blev lite sugen på att prova på en vintage speedy.
Haha lätt hänt!Du har rätt och jag har fel
En enkel googling gav mig det svaret men var för lat för att uppdatera !
Ska bli riktigt skönt att få ordning på låset så länken kan åka på igen, den är riktigt skön