• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

IMG_3224.jpeg

Godmorgon. Fartfylld Tisdag och ha`re bra // 🧐 (Speedmaster "golf" Automatic ref ST 175.0043.700 anno 1994)

Senast ändrad:
Bästa Omegavänner,
För er information genomför Omega en prisjustering uppåt per den 1 september 2023.
Åh, såklart! Jag var verkligen orolig där ett tag. Tänk om Omega hade glömt bort att höja priserna igen. Det är ju bara den sjätte eller sjunde gången på två år, så det skulle verkligen ha varit konstigt om de inte hade fortsatt den ständiga prisfesten. Jag är verkligen lättad över att de är så konsekventa när det kommer till att lätta våra plånböcker. Älskar Omega men detta börjar bli löjligt och jag kan inte vara ensamt om att tycka så!

Åh, såklart! Jag var verkligen orolig där ett tag. Tänk om Omega hade glömt bort att höja priserna igen. Det är ju bara den sjätte eller sjunde gången på två år, så det skulle verkligen ha varit konstigt om de inte hade fortsatt den ständiga prisfesten. Jag är verkligen lättad över att de är så konsekventa när det kommer till att lätta våra plånböcker. Älskar Omega men detta börjar bli löjligt och jag kan inte vara ensamt om att tycka så!
Till alla er som äger en eller flera Omegor kan vi konstatera att beg marknaden följer efter upp.

Så dumt att de inte körde den prispolitiken när jag köpte min första Speedy och tvekade mellan nytt från AD eller vintage. Då kändes nytt från AD som ett klokt val, idag får man ju nästan vara rubbad om man väljer nytt över en underbar vintage. Jag hade kunnat spara ett par år i klockresan och hamnat rätt från början.

Tillbaka
Topp