• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Fått hem tavlan som @klocknooben tipsade om för nån vecka eller två sen, och nu sitter den på, och jag är kär på nytt i min speedy, den poppar på nåt härligt sätt, och tavlan skiftar färg från grått silver, till kräm-vit, till helt vit.
Valde att köra med visare i silver på de stora, och vita som kontrast mot de svarta subdials.
Nog snackat, här kommer lite bilder ;)
epnB2E2.jpg

2e2MUQ7.jpg

8WfDBVq.jpg

LF4dfwD.jpg

NUoG35w.jpg

Fortsatt trevlig sommar på er :cool:
Riktigt snyggt :)
 
Fått hem tavlan som @klocknooben tipsade om för nån vecka eller två sen, och nu sitter den på, och jag är kär på nytt i min speedy, den poppar på nåt härligt sätt, och tavlan skiftar färg från grått silver, till kräm-vit, till helt vit.
Valde att köra med visare i silver på de stora, och vita som kontrast mot de svarta subdials.
Nog snackat, här kommer lite bilder ;)
epnB2E2.jpg

2e2MUQ7.jpg

8WfDBVq.jpg

LF4dfwD.jpg

NUoG35w.jpg

Fortsatt trevlig sommar på er :cool:
Blev mycket bra! :)
 
Jag letar och letar men kan inte hitta någon Omega speedmaster automat med sekundtavlan klockan 3 som den som MSS nyss lagt upp på paketöppningstråden. Jag kan inget om Omega men vad säger du @Undersköterskan ?
 
Fått hem tavlan som @klocknooben tipsade om för nån vecka eller två sen, och nu sitter den på, och jag är kär på nytt i min speedy, den poppar på nåt härligt sätt, och tavlan skiftar färg från grått silver, till kräm-vit, till helt vit.
Valde att köra med visare i silver på de stora, och vita som kontrast mot de svarta subdials.
Nog snackat, här kommer lite bilder ;)
epnB2E2.jpg

2e2MUQ7.jpg

8WfDBVq.jpg

LF4dfwD.jpg

NUoG35w.jpg

Fortsatt trevlig sommar på er :cool:
Kalasfint, ju!! Grattis till den snygga modden!
 
God Morgon, Speedfreaks!:)
image.jpeg
God förmiddag! Du var uppe tidigt idag.. :D

Pandan giftigt uppklädd speedmaster tuesday till ära...

6f57032ae2.jpeg
Gillar bandet! Är det ödla eller alligator? Är väl iofs typ samma grej, bara lite storleksskillnad.. ;)
Trevlig tisdag kamrater! Kör Speedyn i sommarskrud för tillfället i form av ett perlonband. :)

IMAG4989-02.jpeg

Snyggt med Perlon också. Tycker det gör sig bra på det mesta, lite som ett hybridband, både på dress och sport.
Glad tisdag på er!!
image.jpeg
Detsamma! Vad är det du har klockan på? En duk?
 
God förmiddag! Du var uppe tidigt idag.. :D


Gillar bandet! Är det ödla eller alligator? Är väl iofs typ samma grej, bara lite storleksskillnad.. ;)


Snyggt med Perlon också. Tycker det gör sig bra på det mesta, lite som ett hybridband, både på dress och sport.

Detsamma! Vad är det du har klockan på? En duk?
Vetetusan det hängde med ett annat klockköp. Kör det nog bara ett par dagar. Är ju färghatare :)
 
Tillbaka
Topp