Så jäkla bra!!!! det passar. Nu blir jag juh sugen på en speedy igenAlright då kör vi Speedy Tisdag med racing touch! (Varning för mkt bilder)
Fick även med en trevlig present!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jäkla bra!!!! det passar. Nu blir jag juh sugen på en speedy igenAlright då kör vi Speedy Tisdag med racing touch! (Varning för mkt bilder)
Hon drar dig tillbaka..Så jäkla bra!!!! det passar. Nu blir jag juh sugen på en speedy igen
Lite som en jojo...Hon drar dig tillbaka..
Du vet vad som behöver görasSå jäkla bra!!!! det passar. Nu blir jag juh sugen på en speedy igen
Du vet vad som behöver göras
Bra jobbat! Grattis o välkommen!Jag har blivit med Speedy, tisdag och allt
Välkommen in i gänget!Jag har blivit med Speedy, tisdag och allt
Gratulerar till ett utsökt val av klocka, välkommen i klubben!Jag har blivit med Speedy, tisdag och allt
Välkommen! Den kommer sitta på längeJag har blivit med Speedy, tisdag och allt
Köpte ett sådant på Krons för några månader sedan. Kan kolla kvittot imorgon om du inte fått svar innan.Speedy experter, behöver er hjälp och hoppas det är ok att ställa en frågan här.
Hittade denna här hemma och undrar vad är rimlig pris på en sådan clasp?
Den satt på en speedy tidigare.
Välkommen in i värmen!Jag har blivit med Speedy, tisdag och allt
Ca 2300? Bara Claspet eller med orginalband?Speedy experter, behöver er hjälp och hoppas det är ok att ställa en frågan här.
Hittade denna här hemma och undrar vad är rimlig pris på en sådan clasp?
Den satt på en speedy tidigare.
Mitt band är Omega orginal...jag har inte sett tredje parts med curved ends. Men det kanske finns?Jag noterar några "figursydda" band i tråden ä, alltså de som kramar boetten. Är de OEM (var kan jag se en lista) eller finns det även sådana tredje-parts-band (kan ni peka mig ditåt)?
Ja det saknas en pigg, tand eller vad man kallar det. Såg en liknande bild i vintage tråden där någon gjort ett grymt loppis fynd men där denna pigg saknades.Jag sitter och jämför bilderna nedan av två 321-verk. Är skillnaderna i typsnitt och text rimlig? Det förefaller vara samma tillverkningsår.
Saknas det också en pigg i kolumnhjulet på den övre?
Alright då kör vi Speedy Tisdag med racing touch! (Varning för mkt bilder)
Mycket fint! Kul med en give away också!Alright då kör vi Speedy Tisdag med racing touch! (Varning för mkt bilder)
Tjusigt! Och ett givet grattis till ett toppenköp!Jag har blivit med Speedy, tisdag och allt
Tack! Japp det sitter riktgt skönt direkt från start o har en härlig läderdoftMycket fint! Kul med en give away också!
Bandet ser mjukt och skönt ut från start.
Repan kan nog polywatch avhjälpa, nagget hade jag låtit varaVad tror herrskapet om repan i glaset klockan 3-4 minuter över tolv? (Se bilden ovan) går den att få bort med polywatch eller ska man gå på med våtslippspper? 1200 eller 2000?
Polywatch eller liknande får säker bort repan. Glaset på en av mina Speedys kom i närkontakt med en stenvägg, fick värre repor än din och de försvann helt efter poleringVad tror herrskapet om repan i glaset klockan 3-4 minuter över tolv? (Se bilden ovan) går den att få bort med polywatch eller ska man gå på med våtslippspper? 1200 eller 2000?
Toppen Hasse!Polywatch eller liknande får säker bort repan. Glaset på en av mina Speedys kom i närkontakt med en stenvägg, fick värre repor än din och de försvann helt efter polering