Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har Forstners och är supernöjd! Väldigt fin kvalitet enligt mig! Ska jag komma på något negativt att säga om den så är det flexlänkarna den har. Jag hade gärna sett att det var fasta känkar hela vägen och det har jag förstått att US har, men det är ju en smaksak.Funderar på att köpa en flat link-länk och undrar om någon här har testat båda Uncle seiko och Forstners? Undrar om det är lite hugget som stucket
Bara testat forstner och är super nöjd superbekväm länk på alla vis. Ska bli kul o se bilder på uncle Seiko sen när du fått hem denKöpte uncle Seiko efter att ha läst denna recension.
#TBT: Forstner Vs. Uncle Seiko Flat-Link For The Speedmaster
2020 saw a conceptual overlap. The vintage flat-link bracelet design for the Omega Speedmaster. The conceptors? Forstner and Uncle Seiko.www.fratellowatches.com
Bara testat forstner och är super nöjd superbekväm länk på alla vis. Ska bli kul o se bilder på uncle Seiko sen när du fått hem den
Hej! Jag har inte gett upp hoppet om tavlan. Jag hoppas kunna få ordning på den faktiskt. Visare kan bli värre då jag inte fick med hela uppsättningen originalvisare.. saknades två stycken varav den ena var minut eller timma minns inte vilken. Så lutar åt att använda visarna som satt på. Men om det skär sig allt för mycket kanske jag får byta lysmassa på dom. Ska kolla vad en ny uppsättning kostar så jag vet vad jag riskar i så fall.
Men originalglas och bezel på plats nu och ny uppdragsaxel har kommit till originalkronan
Ska fota lite när jag börjar jobba på tavlan. Det är ju tritium, radioaktivt. Så fått rådet att köra munskydd och dubbla plasthandskar..
Funderar på att köpa en flat link-länk och undrar om någon här har testat båda Uncle seiko och Forstners? Undrar om det är lite hugget som stucket
Jag ville ha modern clasp och då är det bara Forstner att välja på. Smaksak antar jag, har haft Omegas 1171 förr och inte gillat den. Mycket nöjd med denna iaf !Jag har Forstners och är supernöjd! Väldigt fin kvalitet enligt mig! Ska jag komma på något negativt att säga om den så är det flexlänkarna den har. Jag hade gärna sett att det var fasta känkar hela vägen och det har jag förstått att US har, men det är ju en smaksak.
Jag har Forstners och är supernöjd! Väldigt fin kvalitet enligt mig! Ska jag komma på något negativt att säga om den så är det flexlänkarna den har. Jag hade gärna sett att det var fasta känkar hela vägen och det har jag förstått att US har, men det är ju en smaksak.
Köpte uncle Seiko efter att ha läst denna recension.
#TBT: Forstner Vs. Uncle Seiko Flat-Link For The Speedmaster
2020 saw a conceptual overlap. The vintage flat-link bracelet design for the Omega Speedmaster. The conceptors? Forstner and Uncle Seiko.www.fratellowatches.com
Bara testat forstner och är super nöjd superbekväm länk på alla vis. Ska bli kul o se bilder på uncle Seiko sen när du fått hem den
Gått vidare med lite borstning av länken.
Så här såg den ut innan jag drog igång:
Snart bara tavlan kvar.. drar lite på det då det tar emot att lägga bomullspinnen på tavlan och hoppas det blir bra..
Fortsättning följer..
Mycket snyggt gjort! Men tänker att man ändå måste veta vad gör för att det skall bli snyggt även om man köper samma Bergeonprodukt?Gått vidare med lite borstning av länken.
Så här såg den ut innan jag drog igång:
Snart bara tavlan kvar.. drar lite på det då det tar emot att lägga bomullspinnen på tavlan och hoppas det blir bra..
Fortsättning följer..
Mysig krämig lumeÄntligen hämtat klockan från urmakaren, passande på en tisdag
Köper du en sån 3M matta och en Bergeon kloss kommer du enkelt göra det lika fint själv. Inte speciellt svårt.Mycket snyggt gjort! Men tänker att man ändå måste veta vad gör för att det skall bli snyggt även om man köper samma Bergeonprodukt?
Mycket mysig haha tackar!Mysig krämig lume
Fantastiskt fin. Vad är det för ålder på denna?är detta också en 145.022?Äntligen hämtat klockan från urmakaren, passande på en tisdag
Tack! Det är en 145012-67Fantastiskt fin. Vad är det för ålder på denna?är detta också en 145.022?
Där outade jag mig rejält i min okunskap alltså haha riktigt fin iaf!Tack! Det är en 145012-67