Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavla och urverk skiljer väl också? BA har ju automagiskt urverk med datum.Är det någon skillnad annat än visarna och loggan på en 'modern' Broad Arrow och en 'vanlig' speedy?
Borde gå att sätta vanliga visare på en broad arrow, eller hur? Ungefärlig kostnad för ett visarset inklusive byte?
Tavla och urverk skiljer väl också? BA har ju automagiskt urverk med datum.
Ah! Ja, då är det ju bara annan tavla och tachy-ring!Syftar på typ referens: 35945000 (sätt punkter på valfritt ställe)
Dvs. inte automatisk.
Det tycker jag absolut att du ska göra!Tänkte bara smita in och nämna att ni har väldigt läckra Speedmasters allihop, hoppas att inom en inte alltför snar framtid kunna göra er sällskap![]()
Stort grattis till både klocka och födelsedag och välkommen in i gänget!Speedy tuesday till ära så har jag som 18-åring inhandlat min första riktiga klocka!
![]()
Är du säker på att du inte var lite för snabb att läsa nu?Stort grattis till både klocka och födelsedag och välkommen in i gänget!
Stort grattis till både klocka och födelsedag och välkommen in i gänget!
Alltid trevligt att bli gratulerad på födelsedagen, iochförsig någon månad i efterskott men det är tanken som räknas.Är du säker på att du inte var lite för snabb att läsa nu?![]()
Ha ha, du har rättÄr du säker på att du inte var lite för snabb att läsa nu?![]()
Usch! Vilken deppIngen Speedytisdag för mig..Fortar sig typ 1.5 min/dygn, så ska förbi AD imorgon. Hoppas det är något garantin täcker
![]()
Usch! Vilken deppHåller tummarna för dig!
Jag har ingen erfarenhet av JS men @The lord kanske kan bidra med input. Köpte min speedy hos Bergströms och tycker att de alltid är väldigt trevliga och hjälpsamma.Jarl Sandin eller Bergsströms, vad säger du?
Ojdå! Kan relatera till det.Ingen Speedytisdag för mig..Fortar sig typ 1.5 min/dygn, så ska förbi AD imorgon. Hoppas det är något garantin täcker
![]()
Jag har ingen erfarenhet av JS men @The lord kanske kan bidra med input. Köpte min speedy hos Bergströms och tycker att de alltid är väldigt trevliga och hjälpsamma.
Hoppas på det!Ojdå! Kan relatera till det.Det täcks säkert upp av garantin.
Vet faktiskt inte men när jag servade suben där tror jag de skickade den till Malmö.Har också fått bra service på Bergströms, speciellt av Max. Servar dem Omega på plats eller skickas den till Schweiz? Kan det skilja i pris beroende på var man servar?
Om det är en ny klocka och den inte fått nån rejäl smäll borde det ju vara magnetism eller nåt, borde inte ta så långt tid att fixa, eller?Hoppas på det!
Instämmer med förhoppningen att det är lätt och snabbt åtgärdat!Om det är en ny klocka och den inte fått nån rejäl smäll borde det ju vara magnetism eller nåt, borde inte ta så långt tid att fixa, eller?![]()
Om det är en ny klocka och den inte fått nån rejäl smäll borde det ju vara magnetism eller nåt, borde inte ta så långt tid att fixa, eller?![]()
Instämmer med förhoppningen att det är lätt och snabbt åtgärdat!
Löjligt vacker.Liten fotostund utomhus idag:
![]()
![]()
Välkommen in i värmen!Speedy tuesday till ära så har jag som 18-åring inhandlat min första riktiga klocka!
![]()