Trevlig ST!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Erikson har tappat Omega men dom kanske kan lösa reservdelar ändå.Söker ett 1171-spänne, helt begagnat men kanske får bli nytt. Är det Erikson man vänder sig till eller finns något annat tips på ställe?
Aha där ser man! Helt missat. Ska kolla upp ändå som du sägerErikson har tappat Omega men dom kanske kan lösa reservdelar ändå.
Aha där ser man! Helt missat. Ska kolla upp ändå som du säger
Har en köpesannons som legat och fiskat länge men dåligt med drag
Grattis och välkommen!
Äntligen fick man bli med i Speedy-gänget här på KS
Ingen aning, det var ny information för mig också…Det var synd. De var riktigt bra att handla av.
Vad har hänt?
Helt rätt!!
Sjukt glad att jag tillslut gick för hesalit. Magiskt trevligt att snegla på i tv-soffan
Grattis! Det blev en Hesalite, vad roligt att du är nöjd.
Sjukt glad att jag tillslut gick för hesalit. Magiskt trevligt att snegla på i tv-soffa
Det var synd. De var riktigt bra att handla av.
Vad har hänt?
Misstänker att det är Omega som stramar åt antalet AD och vill lägga fokus på sin boutique inne i city. Men bara gissning från min sida. Tråkigt då jag alltid har gillat Erikson..Ingen aning, det var ny information för mig också…
Misstänker att det är Omega som stramar åt antalet AD och vill lägga fokus på sin boutique inne i city. Men bara gissning från min sida. Tråkigt då jag alltid har gillat Erikson..