Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gummit och sail cloth är
Gummi, läder, sail cloth och grovt canvas. Bandmonstret numbero uno!
Hej. Jag har en triple date som har slutat funka. Tog på mig den och vred upp men den startar inte. Inte heller kronografen. Det låter som att den vrider upp och rotorn roterar. Visarna går att ställa med kronan.
Senast jag använde den fungerade den. Därefter har den legat i några månader.
Någon som har en tanke om vad som kan vara fel? Har ni tips på urmakare att ta den till i Malmötrakten- är det Bergströms som gäller?
Vart kommer Gummit ifrån?
Gummi, läder, sail cloth och grovt canvas. Bandmonstret numbero uno!
Det gula gummiarmbandet var riktigt snyggt!Vart kommer Gummit ifrån?
Vart kommer Gummit ifrån?
Det gula gummiarmbandet var riktigt snyggt!
Det är ett Horus-gummi som egentligen är beställt till en Sub men som funkade helt ok på Speedyn. Blev en liten glipa mellan boett och gummi klockan 12.Vart kommer Gummit ifrån?
Tack! Ska spanas in inför sommarperiodenGummi Curved - Gul - Watchwear.se
Klockband i gummi. Mjukt och följsamt. Bandet har ”curved ends” (böjda ändar) för att sluta tätt mot boetten. Gummit passar bl.a MoonSwatch, Omega Seamaster, Omega Planet Ocean (42mm), Omega Speedmaster Professional, Rolex Submariner, Rolex GMT-Master II, Sinn 556 med flera. Bredd: 20mm...watchwear.se
Snyggt! Har ett svart från Zealande och ett till från Horus(rött), båda till Rolex egentligen men ska testa dom också vid tillfälle och så har jag köpt ett till sailcloth, ett tunnare canvas samt ett fkm gummi med raka ändar som ligger på posten. Farligt att vara bandnörd och köpa en SpeedySvårslaget med gummi
Skulle säga att det nästan är den största styrkan hos en (iaf modern) Speedy, du kan kasta på vilket band som helst och det funkar! Farligt för plånboken indeedSnyggt! Har ett svart från Zealande och ett till från Horus(rött), båda till Rolex egentligen men ska testa dom också vid tillfälle och så har jag köpt ett till sailcloth, ett tunnare canvas samt ett fkm gummi med raka ändar som ligger på posten. Farligt att vara bandnörd och köpa en Speedy
Snyggt! Vart har du köpt bandet?
Tack! Köpt på watchwear. Gummiband med sailcloth-look.Snyggt! Vart har du köpt bandet?
Det här bådar gott. (ja inte dimman, men resten)Hoppas inte att dimman skapar problem