Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt!Jag undrar om inte speedmaster funkar bäst på bund? Ger ett exempel nedan. Jag har också en ck2998 med blå bezel och funderar på att beställa ett blått bund till den. Vad tycker ni?
![]()
![]()
Valfri Omega-certifierad verkstad kan beställa vilken bezel du vill, bara att fråga och se om dom är villiga. Dom är inte speciellt dyra heller.Passar på att fråga här då det säkerligen finns någon eller några med bra koll här inne, vart hittar man bezel insert till vettig peng?
Köpes - Telemetre km bezel insert
Sugen på ett annat insert (eller hel bezel) till min Speedmaster, allra helst telemetre med km men även decimal av intresse. Har du liggandes eller vet vart man kan köpa till vettig peng så hör av dig! 😃 Bfuklocksnack.se
Gillar min modd till tusen men skulle önska att den avvek lite mer än bara med länken från vad den utger sig från att vara…
Åååh, precis ett sådant här svar jag hoppades på!Valfri Omega-certifierad verkstad kan beställa vilken bezel du vill, bara att fråga och se om dom är villiga. Dom är inte speciellt dyra heller.
Omegas delnr. är:
Tachymeter: 082SU1589
Pulsometer: 082SU1589PU
Decimal: 082SU1589DE
Telemeter km: 082SU1589TE1
Telemeter miles: 082SU1589TE2
Bundet kommer från abp och det kallas tydligen Newman.Fantastiskt!
Jag har själv varit inne på samma spår men inte hittat rätt band. Jag tänker mig Newman med Speedmaster och du ser ut att ha hittat rätt!
Var det nån som sa bund?Jag undrar om inte speedmaster funkar bäst på bund? Ger ett exempel nedan. Jag har också en ck2998 med blå bezel och funderar på att beställa ett blått bund till den. Vad tycker ni?
![]()
![]()
Tack! Det får nog bli en beställningBundet kommer från abp och det kallas tydligen Newman.
Var köpte du dessa?Var det nån som sa bund?
![]()
![]()
Svarta är Hanhart. @sekvens har ju blivit AD för dem så de kanske kan ta hem?Var köpte du dessa?
Är detta ett Hirsch Heavy Calf armband?Happy ST.
Man skulle kunna tro att Speedy framkallade snabbkaffe, men icke; malda bönor
![]()
YepÄr detta ett Hirsch Heavy Calf armband?