• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Speedy tuesday!

IMG_8655.jpg
 

tgadler

Omega
image.jpeg
Tisdagar blev nyss betydligt roligare :happyhappy:
Nu måste jag bara till och skaffa fler band för att framhäva alla hennes vackra skepnader..

Edit: Är singulars band värda pengarna? Någon Skillnad mellan nato och läder? De ser ju fina ut och men priserna var ju nästan för bra.
 
Senast ändrad:

pumas

Breitling
Idag blev det en lite dyrare lunch än vanligt då lunchen spenderas hos @ROB-1832. Ut kom jag många riksdaler fattigare men en helt underbar klocka rikare! Vill passa på att tacka Rob E för ett utomordentligt mottagande och service i butiken. Jag kommer tillbaka och handlar mer! :)
IMG-20160817-WA0002-2.jpeg
 
Senast ändrad:

Nic

Rolex
2-Faktor
Idag blev det en lite dyrare lunch än vanligt då lunchen spenderas hos @ROB-1832. Ut kom jag många riksdaler fattigare men en helt underbar klocka rikare! Vill passa på att tacka Rob E för ett utomordentligt mottagande och service i butiken. Jag kommer tillbaka och handlar mer! :)
IMG-20160817-WA0002-2.jpeg
Stort grattis och välkommen till "Vi som bränt en månadslön på en Speedy hos Rob E. men känner oss jävligt nöjd över det beslutet"-klubben! :D
 
Senast ändrad:
Topp