Röd urtavla, kanske?The Mars side of the moon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Röd urtavla, kanske?The Mars side of the moon!
Snygg trio.. Vilka årtal är det på höger & vänster omega?Mycket snack, lite bilder.
Inget nytt om vad som är galet och hur länge den blir borta?
Saknas extra mycket på tisdagar =(
Nä, de har inte hört av sig ännu.. Imorgon är det två veckor sedan den lämnades in i alla fall.Inget nytt om vad som är galet och hur länge den blir borta?
TristNä, de har inte hört av sig ännu.. Imorgon är det två veckor sedan den lämnades in i alla fall.
Tackar!Snygg trio.. Vilka årtal är det på höger & vänster omega?
Tycker du borde höra av dem inom några dagar, så lång tid kan det ju inte ta, även om det är lite halvsemester..
Saknas extra mycket på tisdagar =(
Tycker du borde höra av dem inom några dagar, så lång tid kan det ju inte ta, även om det är lite halvsemester..
Inget nytt om vad som är galet och hur länge den blir borta?
Glädjande nyheter! Hoppas på det förstnämndaFick precis ett sms om att den är klar att hämta!!! Återstår att se om det var garantiärende eller ej dock
Måste det ju vara om den redan är klar!Fick precis ett sms om att den är klar att hämta!!! Återstår att se om det var garantiärende eller ej dock
WRIST SHOT!!!Idag blev det en lite dyrare lunch än vanligt då lunchen spenderas hos @ROB-1832. Ut kom jag många riksdaler fattigare men en helt underbar klocka rikare! Vill passa på att tacka Rob E för ett utomordentligt mottagande och service i butiken. Jag kommer tillbaka och handlar mer!
Glänser fint den där! Grattis och välkommen till tråden!Idag blev det en lite dyrare lunch än vanligt då lunchen spenderas hos @ROB-1832. Ut kom jag många riksdaler fattigare men en helt underbar klocka rikare! Vill passa på att tacka Rob E för ett utomordentligt mottagande och service i butiken. Jag kommer tillbaka och handlar mer!
Stort grattis och välkommen till "Vi som bränt en månadslön på en Speedy hos Rob E. men känner oss jävligt nöjd över det beslutet"-klubben!Idag blev det en lite dyrare lunch än vanligt då lunchen spenderas hos @ROB-1832. Ut kom jag många riksdaler fattigare men en helt underbar klocka rikare! Vill passa på att tacka Rob E för ett utomordentligt mottagande och service i butiken. Jag kommer tillbaka och handlar mer!
Välkommen in i värmenIdag blev det en lite dyrare lunch än vanligt då lunchen spenderas hos @ROB-1832. Ut kom jag många riksdaler fattigare men en helt underbar klocka rikare! Vill passa på att tacka Rob E för ett utomordentligt mottagande och service i butiken. Jag kommer tillbaka och handlar mer!