Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det någon på forumet som har en Japan racing?
Det är grymt charmigt med loggan! Om du redan har en utan loggan så varför tvekar du? Fräckt!Har fått hantera en Speedy Apollo XIII under en tid, behövde bytas fjäder, nytt mellanhjul och en motsten (tillhör en släkting). Vet inte riktigt hur jag känner för den, har liiiite svårt för loggan i sekund-subdial. Hur känner ni?
Nu kör jag dubbelt för att kontrollera tidsavikelse, än så länge så håller den sig väldigt bra
I mina ögon skär sig färgen lite med resten av tavlan, men i övrigt är det en underbar klocka! Kommer bara ha den i en vecka till, ska tillbaka till sin ägare på julaftonDet är grymt charmigt med loggan! Om du redan har en utan loggan så varför tvekar du? Fräckt!
Yes!Fråga; Passar gamla länkarna på den modernaste varianten av speedy pro? Jag tycker de gamla länkarna är snyggare och hade gärna provat någon
Det är 1171 med 633 ends. Grymt nöjd är jag. Original-länken gillade jag inte så mycket så innan körde jag enbart på läder. Men nu är det bara länk som gäller. Nuvarande länk är iofs rejält bökig att byta om man jämför med original..Ah, mycket bra vilken ref är det på länken du har? Jag hittade en 1450 hos gripenbro för 8k men spontant känns det inte riktigt som man vill hosta upp det
Stod och tittade på det förut. Känns onekligen otroligt dumt att lägga 2000 på ett Nato, men känner jag mig själv rätt så kommer jag göra det snart ändå..Natot som följer med vid nyköp är riktigt bra, mjukare och smidigare än något annat jag provat.
Speedy är den enda klockan jag ångrat att jag sålt, så därför skaffade jag en ny i veckan Denna hoppas jag får stanna
Grattis!!
Är det safir på både fram- och baksida?
Va kul! Grattis!!Det vart ett besök till Rob förra fredagen och min julklapp inhandlades. Denna känns direkt som en keeper, kan inte slita blicken från den.
Det slank även med ett Rally-band från Hirsch på jobbresan till Malmö nu i veckan.
Jag postade ett gäng bilder i den stora paketöppningstråden för den som är intresserad.
Det vart ett besök till Rob förra fredagen och min julklapp inhandlades. Denna känns direkt som en keeper, kan inte slita blicken från den.
Det slank även med ett Rally-band från Hirsch på jobbresan till Malmö nu i veckan.
Jag postade ett gäng bilder i den stora paketöppningstråden för den som är intresserad.
Haha, sen den här tråden startade verkar det ju vara en del! Plus deras rabatt gör ju att man överväger saken en gång tillGrattis!! En av Speedyns stora fördelar är att den funkar med länk, nato, racingläder, mocka. iofs gör nästan alla kronografer det men Speedyn funkar ju även på rymddräktsvelcro så den vinner!! Undrar hur många Speedys Rob har sålt till KSare de senaste veckorna?!
Välkommen in i gemenskapenYtterligare en nöjd kund som varit hos Rob. Engström och lagt vantarna på en efterlängtad Speedy. Känns bra att kunna posta och inte bara läsa i den här tråden nu.
Ooohh ja!Vi får köra en Speedy-GTG nästa fullmåne
Välkommen in i sällskapet!!Ytterligare en nöjd kund som varit hos Rob. Engström och lagt vantarna på en efterlängtad Speedy. Känns bra att kunna posta och inte bara läsa i den här tråden nu.
Välkommen in i gemenskapen
Välkommen in i sällskapet!!