Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men ser man på.. Har Alaskan kommit ut för att umgås. Trevligt trevligt ni får göra mer väsen av er i tråden.Trevlig tisdag, kör länk på Alaskan idag.
Du är varmt välkommen när dagen kommer. Vi finns här och väntar på dig!Var inne och klämde på några olika speedmasters hos min AD i helgen. Lutar åt originalet som julklapp åt mig själv
Blir ju inte mindre sugen när man kollat lite i denna tråden!
Tänkte belöna mig själv med att köpa ett nytt armband till speedyn, tisdag var den självklara dagen för det. Klart något ska komma i vägen på jobbet.. Tur att man aldrig tröttnar på Speedy, oavsett vilket band man kör!
Det finns en hängiven skara här som delar den uppfattningen. (Om du går igenom alla 162 sidor så kommer du förstår)Inte orkat läsa genom alla 162 sidor av tråden, men en relativt okänd och framförallt väldigt ovanlig modell som i mitt tycke är samtidigt den tveklöst snyggaste Speedmastern som någonsin tillverkats; Speedmaster Mitsukoshi ref. 35703100
http://watchbase.com/omega/speedmaster/3570-31-00
Inte orkat läsa genom alla 162 sidor av tråden, men en relativt okänd och framförallt väldigt ovanlig modell som i mitt tycke är samtidigt den tveklöst snyggaste Speedmastern som någonsin tillverkats; Speedmaster Mitsukoshi ref. 35703100
http://watchbase.com/omega/speedmaster/3570-31-00
Nämen grattis! Och välkommen till gemenskapen! <3Min första speedy post! Im in the club
Tack alla för gemenskapen och tack KS ledning som gör det möjligt att nörda klockor tillsammans
Stort grattis och välkommen i speedyklubben!Min första speedy post! Im in the club
Tack alla för gemenskapen och tack KS ledning som gör det möjligt att nörda klockor tillsammans
Fan va härligt!!Min första speedy post! Im in the club
Du kommer att känna när du ska sluta.Thanx mates! En fråga till er (har inte läst boken är) är de bara o skruva som sattan när man ska vrida upp eller finns det ett läge man ska lägga av?
Cheers
Du skruvar tills det i princip tar stop/går extremt trögt. Var själv väldigt försiktig i början, men oroa dig inte - du kommer att känna "stoppet". Full uppvridning är väl ca 30 hel-snurr? Länge sen jag gjorde det nu (vrider tills det tar stopp, var eller varannan kväll).Thanx mates! En fråga till er (har inte läst boken är) är de bara o skruva som sattan när man ska vrida upp eller finns det ett läge man ska lägga av?
Cheers
Välkommen hit! Kul att se att klockan får en liten välkommenhemfest med!Min första speedy post! Im in the club
Stort grattis och varmt välkommen i gemenskapen!Min första speedy post! Im in the club
Det låter definitivt som en paketöppning värdig för en Speedy!Kanon då vet jag kände av stoppet och la av, helt otrolig unboxing här hemma tog 1,5 timme att gå igenom lådan varvat med vin/ost/öl/korta länk.
Min sambo var väldigt frågande och nästan chockad över mitt beteende