Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Snyggt!
Tisdag?
Hahaha, jag är ju helt slut i huvudet..Tisdag?
Välkommen tillbaka till värmen!Saknade min allt för mycket så var tvungen att köpa en ny, förhoppningsvis får den stanna denna gången
Välkommen tillbaka till värmen!
Inte nu igenHar lite morgonmys med klockorna. Speedyn skall förberedas för ett byt/lån med @Stefanweei och klockan för dagen skall utses.
Ha ha! No Worries. Den skall icke byta ägare. Men du, vad är det för värstingstrap du har på G som har 12v leveranstid?Inte nu igen
Tur att det bara är ett tillfälligt lån!
Mycket bra! Ser världsklass ut!
Bra gjort! Jag drabbades själv av orena tankar för inte så länge sedan men hann köpa tillbaka min egen precis innan den försvann iväg långt utanför våra kretsar.Saknade min allt för mycket så var tvungen att köpa en ny, förhoppningsvis får den stanna denna gången
Ha ha! No Worries. Den skall icke byta ägare. Men du, vad är det för värstingstrap du har på G som har 12v leveranstid?
Det blir nåt i hästväg! Ser redan fram emot bilderna!
Ett från "heuer ville".
Totalt va det 14 v leveranstid, och beställde för två veckor sen. Mycket att göra?
Fast mitt ska va förberett för deployment clasp (omegas) istället för vanligt spänne.
Ett från "heuer ville".
Totalt va det 14 v leveranstid, och beställde för två veckor sen. Mycket att göra?
Fast mitt ska va förberett för deployment clasp (omegas) istället för vanligt spänne.
Vad snygg du blev!Hej på er
Bra gjort! Jag drabbades själv av orena tankar för inte så länge sedan men hann köpa tillbaka min egen precis innan den försvann iväg långt utanför våra kretsar.
Det är ju ändå det näst bästa!Jag var dessvärre tvungen att köpa en helt ny
Det är ju ändå det näst bästa!
Speedmaster är en av drömklockorna. Har sett flera exemplar på internet för 10-15k, är det för bra för att vara sant eller kan man få en speedy för de pengarna?
Är det något som skiljer dem åt förutom storleken?Visst är det en trevlig klocka! Dem du hittat är antagligen en Speedmaster reduced, dvs en mindre Speedmaster och inte "månklockan".
Äntligen! Väntat på att du ska beställa det där. Kommer bli så sjuk snyggt. Mitt dröjde länge på leverans. Stackars Stewart hade skadat sin hand. Tyvärr kommer inte armbandet att lukta blåbär utan snarare cigarr då han unnar sig dessa när han slöjdar
Ett från "heuer ville".
Jag är inte jätteinsatt i de olika modellerna så det finns folk i denna tråden som kan förklara det mer. Men inprincip allt skiljer förutom att de är lika i utseendet. Inte samma urverk, inte lika "clean" urtavla om du frågar mig, servicekostnader blir dyrare med reduced. Reduced är en instegsmodell för de flesta och det slutar ofta med att man går över till en professionalÄr det något som skiljer dem åt förutom storleken?
Åååh nej! Stackars hoppas det inte försinkar mitt projekt allt för mycket.Äntligen! Väntat på att du ska beställa det där. Kommer bli så sjuk snyggt. Mitt dröjde länge på leverans. Stackars Stewart hade skadat sin hand. Tyvärr kommer inte armbandet att lukta blåbär utan snarare cigarr då han unnar sig dessa när han slöjdar
Någon som vet något om denna decimal bezel? Tyckte den var fräck hur och vad mäter man? Ovanlig?
Läste artikeln nedan, men blir inte klokare för det. Verkar som att den är till för att kunna mäta hundradelsminutrar, vad det nu ska vara bra för.
http://chronomaddox.com/4bezels.html