Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur f*n hamnade jag i den här tråden?Pocketmys på balkongen
Inkvoterad?Hur f*n hamnade jag i den här tråden?
Tja du.. det underbar vi med?!Hur f*n hamnade jag i den här tråden?
Jag det kan ju inte vara på kvalifikationer....Inkvoterad?
Ibland. Men men....Tja du.. det underbar vi med?!
Önsketänker kanske?
Här är vi öppna för alla, så du är också välkommen in i värmen på dispans om du villIbland. Men men....
Jag har ynkliga 16.5cm i handledsmått men tycker Speedyn funkar kanon på mig.Någon i denna tråd som är hemmahörande i Örebro? Har varit sugen på en speedy länge nu och har precis sålt av en motorcykel, så en del av dom pengarna kanske hamnar i en speedy istället. Dock är jag lite rädd att den ska kännas stor, så hade gärna kikat på en IRL. Så om någon är sugen på att visa sin så skulle det uppskattas. En AW öl och lite klockklämmande är ju aldrig fel?
Jag har liknande mått och tycker inte alls att storleken är något bekymmer. Kanske är att den är ganska bullig av sig. Luggar-kronskydd-knappar-krona, innanför det tachy-ringen och sen ett kupat glas på det. Känns som den bärs lite mindre än sin ändå rätt respektabla storlek..Jag har ynkliga 16.5cm i handledsmått men tycker Speedyn funkar kanon på mig.
Vist, den är 42 mm men den bärs mer som 40 skulle jag säga. Bärs inte alls som en 42a i alla fallNågon i denna tråd som är hemmahörande i Örebro? Har varit sugen på en speedy länge nu och har precis sålt av en motorcykel, så en del av dom pengarna kanske hamnar i en speedy istället. Dock är jag lite rädd att den ska kännas stor, så hade gärna kikat på en IRL. Så om någon är sugen på att visa sin så skulle det uppskattas. En AW öl och lite klockklämmande är ju aldrig fel?
Ja då har vi liknande mått och det där ser ju grymt ut!Jag har ynkliga 16.5cm i handledsmått men tycker Speedyn funkar kanon på mig.
Vi väntar på dig med mycket tålamodJa då har vi liknande mått och det där ser ju grymt ut!
Tack för hjälpen. Då är det baera att hålla ögonen öppna i KoS nu då så att man kan välkomnas in i värmen
Någon i denna tråd som är hemmahörande i Örebro? Har varit sugen på en speedy länge nu och har precis sålt av en motorcykel, så en del av dom pengarna kanske hamnar i en speedy istället. Dock är jag lite rädd att den ska kännas stor, så hade gärna kikat på en IRL. Så om någon är sugen på att visa sin så skulle det uppskattas. En AW öl och lite klockklämmande är ju aldrig fel?
Verner på ABC, HornsgatanPrisvärda service ställen gärna i Sverige eller EU.
Köpt en tidigare i år som behöver en genomgång !! Var är det lämpligt att lämna in den?
Hur f*n hamnade jag i den här tråden?
http://www.lidensurteknik.se/ om du har vägarna förbi Linköping.Prisvärda service ställen gärna i Sverige eller EU.
Köpt en tidigare i år som behöver en genomgång !! Var är det lämpligt att lämna in den?
*pang*Vilken miss. När man ser en riktigt rymdfärja glömmer man foto med klockan. Skjut mig.
Har du provat att dra upp den försiktigt igen? Onekligen märkligt att sekundvisaren stannat på prick 60.
Helt hundra på att jag vred upp igår tills det tog i. Nu har hon stannat med alla visare pekandes uppåt 14 timmar innan beräknat slut på reserv.
Domedags haveri ?
Dragit igång henne igen, nu körde jag åter i botten. Kanske jag inte gjorde det igår trots allt?Har du provat att dra upp den försiktigt igen? Onekligen märkligt att sekundvisaren stannat på prick 60.