Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har längtat hela eftermiddagen efter att byta till denna.
Vi väntar med öppna armar!Snart får även jag vara en del av månklockepsykosen! Nu väntar jag bara på att Rob ska få fyllt på sitt Speedmaster-lager, så de kan skicka en åt mitt håll...
Den sista av The Mercury Seven. Dock med en Heuer runt armen på sin berömda världsomsegling.Godspeed John Glenn... vila i frid.
(Tänkte om man uppskattar speedyns nasa-historia bör man även uppskatta Glenns bidrag till rymdprogrammet.)
Nej. Prova även att blunda och känna över boetten, pushers, bezel... Mycket givandeBara jag som älskar att sitta och knacka/ trumma på hesalit glaset på speedyn?
Min 145.022 snabbade bara sig 1,5 s/dygn tills jag tappade den i kakelgolv. Nu drar den sig 5min/dygn så måste fixas
Speedy på läder är top-notch i min mening!Fredag och speedy, kan inte bli så mycket bättre!
Trevlig helg fartdårar!
Jag har fortfarande inte räknat dem men jag gjorde just en liten samling av 20mm's-beståndet. Det är lite smått och gott, om en säger...Asså.. hur många naton har du?
(Hur många naton har folk?!)
Men gu.. människa!Jag har fortfarande inte räknat dem men jag gjorde just en liten samling av 20mm's-beståndet. Det är lite smått och gott, om en säger...
PS Jag ber om ursäkt för att icke-speedys kommer visas i inlägget. DS
Och slutligen de band som för stunden är i aktiv tjänst
Vad är det för läderband du är ute efter?Behöver tips på bra sidor där man kan köpa fint läder till ännu finare pris, till nya speedyn!
Eller om någon har någon dublett liggandes som den kan avyttra för en rimlig summa riksmark?
Rogart63 här på forumet är the go to man när det gäller coola, handgjorda band.Egentligen inget särskilt, är dock svag för bruna haha
Var förbi en AD för över en månad sedan och provade en Speedmaster som såg ut som originalet, men i ett litet mindre format (runt 38-40mm) samt med ett automatiskt urverk. Någon som vet vilket jag talar om? Har inte riktigt hittat den exakta modellen på nätet. Tyvärr var 42mm lite för stort för mig, därav att jag provade på en mindre.
Jag tror att du menar Racing-kollektionen. Finns ett antal olika färger.First Omega in Space?
Va? Nej? Läs inlägget jag citerade.Jag tror att du menar Racing-kollektionen. Finns ett antal olika färger.