Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var någonstans är detta?
Represent Musikhjälpen. Hoppas ni stöttar och skänker en slant till deras grymma arbete!
Stortorget, Örebro.Var någonstans är detta?
Dök upp en sån på Skellefteå GTGn nyligen, ägaren är medlem på forumet.
Snygg klocka och en snygg dator i bakgrunden Speedys har jag flera av men inte den senaste MacBook Pro (har iofs. flera andra Mac:ar också...)
Gammalt möter nytt.
Segt!!Besvikelse. Skulle ju köpa den där 145.022:an, den låg ju fortfarande ute på Gripenbros hemsida. Sagt och gjort mailar jag dem men får då reda på att den är såld.
Panik, jag som skulle gå med i klubben redan till nästa tisdag. Någon som har en schysst patinerad Speedy till salu? @steffe ?
Dök upp en sån på Skellefteå GTGn nyligen, ägaren är medlem på forumet.
Du kan få köpa den här av mig om du villBesvikelse. Skulle ju köpa den där 145.022:an, den låg ju fortfarande ute på Gripenbros hemsida. Sagt och gjort mailar jag dem men får då reda på att den är såld.
Panik, jag som skulle gå med i klubben redan till nästa tisdag. Någon som har en schysst patinerad Speedy till salu? @steffe ?
Ingen step dial - checkDu kan få köpa den här av mig om du vill
Ingen step dial - check
Ingen DON bezel - check
Ingen 220 bezel - check
Ja då kanske jag har råd
Jag är högst intresserad, skickar PM.
Ja, det blir nog köp om allt är i sin ordning och priset är OK.Köp!! Jag hade lätt om jag hade råd just nu
Original från 1994 Tar resten med dig via PM!Ingen step dial - check
Ingen DON bezel - check
Ingen 220 bezel - check
Ja då kanske jag har råd
Mycket varm välkommen till den varmaste delen av KS!Äntligen har man fått tummen ur och köpt en Speedy ( bättre bilder kommer )
Välkommen in i värmen!Äntligen har man fått tummen ur och köpt en Speedy ( bättre bilder kommer )
Jag är beredd att hålla med!Håller på att testa nya band.. Måste erkänna att det blev riktig snyggt!
Snyggt jobbat där! Mycket välkommen till mystråden no.1Äntligen har man fått tummen ur och köpt en Speedy ( bättre bilder kommer )
Original från 1994 Tar resten med dig via PM!Ingen step dial - check
Ingen DON bezel - check
Ingen 220 bezel - check
Ja då kanske jag har råd
Ja det är snyggt, funkar bra på svart också (gillar just det här Hirsch-armbandet då det inte smalnar av alls)Jag är beredd att hålla med!
Pro på brunt läder är läckert!
Äntligen har man fått tummen ur och köpt en Speedy ( bättre bilder kommer )
Jag är beredd att hålla med!
Pro på brunt läder är läckert!
Original från 1994 Tar resten med dig via PM!
Ja det är snyggt, funkar bra på svart också (gillar just det här Hirsch-armbandet då det inte smalnar av alls)
Tack, det har man längtat efterMycket varm välkommen till den varmaste delen av KS!
Tackar!Snyggt jobbat där! Mycket välkommen till mystråden no.1
Välkommen in i KS mysigaste tråd! Varje tisdag är som en familjemiddag på advent. Alla ser fram emot Tisdagar som ett barn ser fram emot julafton. Aja du förstår vart jag vill komma... välkommen ännu en gång!Äntligen har man fått tummen ur och köpt en Speedy ( bättre bilder kommer )
Haha, skön beskrivning ,har följt tråden en tid och ska bli kul att kunna delta!Välkommen in i KS mysigaste tråd! Varje tisdag är som en familjemiddag på advent. Alla ser fram emot Tisdagar som ett barn ser fram emot julafton. Aja du förstår vart jag vill komma... välkommen ännu en gång!
39,5mm vore defintivt grymt att ha som komplement för vattensporterna. Men jag skulle defintivt inte våga använda en sådan klocka för kappsegling.
Det är för mycket slag och stötar etc. så jag letar efter en ca 40mm diver för under 10k för det är där jag lägger nivån tror jag.
Speedyn kan jag använda för de lugnare seglatserna när det är fint väder och man bara ska ta det lugnt.[/QUO