Härlig klocka och ett väldigt passande band! Jag har inte läst Boken så din fråga har jag inget svar påIgnorerar ni min fråga för att inlägget saknade bild? Ok, gör ett nytt försök med bild, det är ju ändå tisdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig klocka och ett väldigt passande band! Jag har inte läst Boken så din fråga har jag inget svar påIgnorerar ni min fråga för att inlägget saknade bild? Ok, gör ett nytt försök med bild, det är ju ändå tisdag
Galet finHem på lunchen och bytte till Speedy när jag kom på vilken dag det är.
Oops, missade din fråga... Ja, boken kostar en hel del men har nog sparat mig en del pengar då jag kunnat jämföra bilder på Speedys till salu med informationen i boken, jag kan rekommendera den. Som du befarar så kan det bli väl så kostsamt när du ser vilka fina klockor du behöver införskaffa Boken tillsammans med http://speedmaster101.com täcker mer än väl ens info behov när det gäller Speedys (om man nu inte är ute efter de senaste modellerna/varianterna).Ignorerar ni min fråga för att inlägget saknade bild? Ok, gör ett nytt försök med bild, det är ju ändå tisdag
Speedy dagen till ära!
Allt handlar om tycke och smak.Hej!
Anser ni att speedmastern är en bra "första" klocka? Funderar mellan denna och tag heuer aquarace. Blir kag nöjd med omegan?
Sover Dolly Parton på rygg?Hej!
Anser ni att speedmastern är en bra "första" klocka? Funderar mellan denna och tag heuer aquarace. Blir kag nöjd med omegan?
Hej!
Jag köpte en speedy som förstaklocka och det gick ju käpprätt åt helvete. Nu sitter man här och surfar KS 10 timmar om dan och är helt torsk...Hej!
Instämmer, dessutom har jag lärt mig att jag kan inte ha quartz-klockor tex när jag ska segla heller. Så nu måste jag hitta en lämplig klocka för segling också.Jag köpte en speedy som förstaklocka och det gick ju käpprätt åt helvete. Nu sitter man här och surfar KS 10 timmar om dan och är helt torsk...
Speedy dagen till ära!
Finns det en till blåbärs speedy förutom @FilipF på forumet? Finns det fler än så till och med? Så vacker i vilket fall
Finns det en till blåbärs speedy förutom @FilipF på forumet? Finns det fler än så till och med? Så vacker i vilket fall
Välkommen ut i ljuset och in i värmen!Yes, Gemini 4-versionen. Osäker på om det finns fler just nu på forumet, men vet att det funnits några/något exemplar tidigare i alla fall.
Seamaster Planet Ocean är ett ypperligt komplementInstämmer, dessutom har jag lärt mig att jag kan inte ha quartz-klockor tex när jag ska segla heller. Så nu måste jag hitta en lämplig klocka för segling också.
Blev dyrt detta...
Sover Dolly Parton på rygg?
Skämt åsido. Speedyn är en jäkligt mäktig klocka men den är ju trots allt inte vattentät. En dykare däremot pallar ju i stort sett alla miljöer. Det beror helt på i vilka sammanhang du vill använda den.
39,5mm vore defintivt grymt att ha som komplement för vattensporterna. Men jag skulle defintivt inte våga använda en sådan klocka för kappsegling.Seamaster Planet Ocean är ett ypperligt komplement
Så är det...den är ju faktiskt vattentät, 50m. En dykare är mer vattentät dock...
Dök upp en sån på Skellefteå GTGn nyligen, ägaren är medlem på forumet.Yes, Gemini 4-versionen. Osäker på om det finns fler just nu på forumet, men vet att det funnits några/något exemplar tidigare i alla fall.