lenname
Silver
Nato band. Skulle 22m sitta perfekt?21 meter blir nog lite långt, om länken är 21,6 så hade jag kört på 22mm. Men vad är det för band du tänkt dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nato band. Skulle 22m sitta perfekt?21 meter blir nog lite långt, om länken är 21,6 så hade jag kört på 22mm. Men vad är det för band du tänkt dig?
Blir ju en glepa?Nato band. Skulle 22m sitta perfekt?
Vad menar du med glepa?Blir ju en glepa?
Menar du att det kommer glipa? Äre sant?https://www.folkmun.se/definition/glepa
Mellan bandhornen
Rekommenderar du att det behövs inte köra med NATO?https://www.folkmun.se/definition/glepa
Mellan bandhornen
Han hade 21 mellan bandhornen och sätter på ett 22mm. Hur ska det kunna glipa?https://www.folkmun.se/definition/glepa
Mellan bandhornen
Japp. Ibland är den lite trögare och ibland går det jättelätt. Men när den når max då tar det stopp, det känns inte trögt det är helt enkelt stopp.När jag fick min så gick det väldigt trögt att vrida upp den och jag var också orolig. Men när jag dragit upp den flera gånger så mjuknade det och man känner definitivt ett stopp. Jag använder bara pekfingret och rullar mot undersidan av kronan och när det tar stopp går det helt enkelt inte längre. Man kommer till ett läge där det inte går att snurra kronan mer. Använder du inte tång bör det vara svårt att dra över det läget
Vad tänker du? Ska jag köra 22m NATO?Rekommenderar du att det behövs inte köra med NATO?
Det är nog 22mm du menar. 22m ör väldigt brettVad tänker du? Ska jag köra 22m NATO?
Kör på ett 22 m-NATO! Glöm inte att lägga upp bilder här bara, jag tror vi är många som är nyfikna på resultatet.Vad tänker du? Ska jag köra 22m NATO?
Väntar bara på beställning så vi får se om det kommer så jag ska lägga upp bilder.Kör på ett 22 m-NATO! Glöm inte att lägga upp bilder här bara, jag tror vi är många som är nyfikna på resultatet.
Kolla så här ser ut 20mKör på ett 22 m-NATO! Glöm inte att lägga upp bilder här bara, jag tror vi är många som är nyfikna på resultatet.
Mkt bra. Kan du ge oss ett wristshot?God Fortsättning Speedfreaks!
Comin' upMkt bra. Kan du ge oss ett wristshot?
Om det där är 20mm borde 22mm sitta bra.Kolla så här ser ut 20m
Tackar! Det är från Di Modell i Tyskland.Ruggigt snyggt! Vart är det ifrån?
Men funkar det med 20? Eller strunta i detOm det där är 20mm borde 22mm sitta bra.
Ja det funkar kar såklart att köra på det också, men det kommer vara ett litet mellanrum mellan bandhornen. Stör det inte är det bara att köra!Men funkar det med 20? Eller strunta i det
Bilder! Här får vi aldrig nog av bilder på läckra speedys!Men funkar det med 20? Eller strunta i det