Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gomorrn från ett annat mlrkt hemmakontor
God morgon från ett mörkt hemmakontor!
Det där ser oförskämt trevligt ut!
Från lite tidigare idag.
Kul att det finns så många speesmasters ute idag!
Kan häls att det är oförskämt trevligt också!Det där ser oförskämt trevligt ut!
Fasen vad snyggt! Jag köpte också ett Hirsch idag, RallySpeedyn funnit nåd hos tomten och fick ett Hirsch-band. Det här är lite kraftigare och smalnar inte av, känns rätt tycker jag. Gillar färgen också. Sista tisdagen 2016 så jag önskar med detta alla Speedy-vänner ett Gott Nytt År!
Edit: Hirsch Ranger heter modellen.
Också väldigt snyggt! Skall skaffa flera band, ett sånt här ljusare (eller som det från Hodinkee tidigare i tråden) plus ett svart med ljusa sömmar. Riktigt trevligt hur man kan variera klockan genom att snabbt byta band Tänkt köra enbart läder framöver.Fasen vad snyggt! Jag köpte också ett Hirsch idag, Rally
Jag köpte mitt över disk hos Magnussons. Tittade på ett svart Ranger men det fanns bara hemma i 18mm. Var hittade du ditt?Också väldigt snyggt! Skall skaffa flera band, ett sånt här ljusare (eller som det från Hodinkee tidigare i tråden) plus ett svart med ljusa sömmar. Riktigt trevligt hur man kan variera klockan genom att snabbt byta band Tänkt köra enbart läder framöver.
Snyggt! Funderat på ett sådant själv, men har inte kunnat bestämma vilken färg jag ska ta.Speedyn funnit nåd hos tomten och fick ett Hirsch-band. Det här är lite kraftigare och smalnar inte av, känns rätt tycker jag. Gillar färgen också. Sista tisdagen 2016 så jag önskar med detta alla Speedy-vänner ett Gott Nytt År!
Edit: Hirsch Ranger heter modellen.
Jarl Sandin. Men Ranger i svart var inte med i diskussionen så antagligen fanns inte det hemma i 20. Minns inte, föll för detta av det som las fram i alla fall.Jag köpte mitt över disk hos Magnussons. Tittade på ett svart Ranger men det fanns bara hemma i 18mm. Var hittade du ditt?
Då köper du två detta mörka bruna och ett svart.Snyggt! Funderat på ett sådant själv, men har inte kunnat bestämma vilken färg jag ska ta.