• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ja alltså jag vet inte..
Förövrigt så är den där inte den första jag köpte för ett par veckor sedan. Sålde min första i smyg på blocket men fick återfall ca 5 dagar senare. Så vet inte alls hur detta kommer sluta faktiskt!
Ha ha, mig upp i dagen! Fast nu när jag åter har den för tredje gången känns det faktiskt stabilt mellan oss. Vet alltför för väl hur det känns när köpsuget vinner över tålamodet. Fördelen är ju att det är lätt skaffa en ny. Fast innerst inne saknar jag ändå min första...
Lycka till i sökandet!

Hirsch Ranger är mitt tips. Har själv beställt två ex efter att sett @Stefan S rocka det på sin speedy.:cool:
IMG_0304.JPG

Bilden är norpad från nätet.
Ja, riktigt nöjd! Skönt från första stund, lite kraftigare så man saknar inte den "köttiga" känslan från länken (som någon uttryckte det). Köper nog ett svart också. Bjuder på en nytagen bild :)
IMG_1507.JPG

Har fått erbjudande att köpa en Speedmaster för 16k. Den är från -00.
Inga papper eller servicehistorik.
Är priset bra? Mvh Janne
IMG_2231.JPG

IMG_2233.JPG

IMG_2232.JPG
Det där är en Reduced. Den är dels mindre (men säkert kanon för handleder mindre än 16 cm) och dels (som Bingo sa ovan) dyrare att serva. En. 00 borde ha blivit servad två gånger, men kan lika gärna vara helt oservad. Du bör nog ta den till en uris för att kolla upp konditionen på klockan innan du köper, alt. köpa nu och mentalt lägga på en 10' för servicekostnader. För runt 25' får du en relativt ny Speedy Pro med några år kvar till service.

Tillbaka
Topp