Mycket bra!Första dagen med nya Speedyn på handleden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra!Första dagen med nya Speedyn på handleden!
Ja alltså jag vet inte..
Vackert, sitter som ett smäck!Första dagen med nya Speedyn på handleden!
Ha ha, mig upp i dagen! Fast nu när jag åter har den för tredje gången känns det faktiskt stabilt mellan oss. Vet alltför för väl hur det känns när köpsuget vinner över tålamodet. Fördelen är ju att det är lätt skaffa en ny. Fast innerst inne saknar jag ändå min första...Ja alltså jag vet inte..
Förövrigt så är den där inte den första jag köpte för ett par veckor sedan. Sålde min första i smyg på blocket men fick återfall ca 5 dagar senare. Så vet inte alls hur detta kommer sluta faktiskt!
Ja, riktigt nöjd! Skönt från första stund, lite kraftigare så man saknar inte den "köttiga" känslan från länken (som någon uttryckte det). Köper nog ett svart också. Bjuder på en nytagen bildHirsch Ranger är mitt tips. Har själv beställt två ex efter att sett @Stefan S rocka det på sin speedy.
Bilden är norpad från nätet.
priset blir ju ännu bättre när folk tröttnat i januari...Vad väntar du på? Du har fortfarande några dagar kvar att nappa på Rob. Engströms erbjudande.
Har fått erbjudande att köpa en Speedmaster för 16k. Den är från -00.
Inga papper eller servicehistorik.
Är priset bra? Mvh Janne
Det där är en Reduced. Den är dels mindre (men säkert kanon för handleder mindre än 16 cm) och dels (som Bingo sa ovan) dyrare att serva. En. 00 borde ha blivit servad två gånger, men kan lika gärna vara helt oservad. Du bör nog ta den till en uris för att kolla upp konditionen på klockan innan du köper, alt. köpa nu och mentalt lägga på en 10' för servicekostnader. För runt 25' får du en relativt ny Speedy Pro med några år kvar till service.Har fått erbjudande att köpa en Speedmaster för 16k. Den är från -00.
Inga papper eller servicehistorik.
Är priset bra? Mvh Janne
Min uppfattning är att det ligger på dryga femhunkan både på nätet och över disk.Det bruna längst till höger ser ju klart intressant ut.Var kan man köpa det till en vettig peng?
Wow! Nu spränger du verkligen vallarna i den här tråden!A small jaegerbomb for the man, a big jaegerbomb for Chuck
Modigt, läst fler som badat och duschat men grogga med Speedyn är att ta det till nästa nivåA small jaegerbomb for the man, a big jaegerbomb for Chuck
Wow! Nu spränger du verkligen vallarna i den här tråden!
Jupp endast några månaderModigt, läst fler som badat och duschat men grogga med Speedyn är att ta det till nästa nivå
Antar att det en nyare klocka?
Kanske ska ta och testa med - 76:an?Jupp endast några månader
A small jaegerbomb for the man, a big jaegerbomb for Chuck
Snyggt! Hirsch?Firar eventuellt in nya året med ett nytt snabbt band. Alltid lika nervös för bandbyte, och saknar länken direkt.
Trevlig helg och gott nytt år på er i KS varmaste tråd.
Inget att känna oro för. "Lita på bandet"Firar eventuellt in nya året med ett nytt snabbt band. Alltid lika nervös för bandbyte, och saknar länken direkt.
Trevlig helg och gott nytt år på er i KS varmaste tråd.
Inget att känna oro för. "Lita på bandet"
(Kunde ju ha sagts av nån vis man för länge sedan...)