• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

IMG_3749.JPG

Brukar jag också göra, i si sådär 5 minuter innan jag tröttnar och byter tillbaka. :)
Edit: Snyggt med alligator-strapen förresten! Måste införskaffa ett svart.

Haha, precis som jag! Sparar suget till sommaren så tvingar jag mig själv att köra lite nato. Tycker perlon fungerar bättre för mig personligen.

Alligator gillar jag verkligen till Speedys det gör den lite mer dressad, de är ursnyggt med ett konjakfärgat, svart,burgundy eller varför inte grönt? ;)

Snyggt matchat med dojjorna
Tack! Viktigt att ha en flera skor så man kan matcha klockan :p

Lite sugen på något snyggt skinn armband, svart eller mörkt åtminstone. Vart ska man kika? Inte så sugen på att bränna 3000 spänn på hirsch ;) är det 20mm som gäller?

Jag tänkte inköpa min första Speedy! Är så sugen!
Men jag har ett dilemma. Jag älskar den öppna bakboetten som 311.30.42.30.01.006 har. Men jag vet ju samtidigt att 311.30.42.30.01.005 är mer "rätt" i sammanhanget med tanke på historia osv.

Hur ska jag tänka?:banghead:

Hjälp mig blivande Speedybröder! :nailbiting:

Tillbaka
Topp