Vi utmanar space X och börjar bygga en KS-raket!Men va f#n! Har han inga som helst ambitioner att bege sig ut i rymden...???
Jag kan CADa.. vad mer behöver vi? En pilot? Borde väll finnas här i tråden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi utmanar space X och börjar bygga en KS-raket!Men va f#n! Har han inga som helst ambitioner att bege sig ut i rymden...???
Äh, hur svårt kan det vara, jag lär mig!Vi utmanar space X och börjar bygga en KS-raket!
Jag kan CADa.. vad mer behöver vi? En pilot? Borde väll finnas här i tråden?
Shotgun!Äh, hur svårt kan det vara, jag lär mig!
Men den kommer tillbaka! Det är huvudskeJahapp. Sista bilden innan resan till spa. Får se hur länge den blir borta
Jupp Finns inget utrymme för dubbla speedys OM man nu får köpa en Speedy Tuesday i sommar. Känns väldigt oklart än gällande det.Sålt Speedyn ?
Jupp Finns inget utrymme för dubbla speedys OM man nu får köpa en Speedy Tuesday i sommar. Känns väldigt oklart än gällande det.
Men går de åt pipan köper jag tillbaka från någon annan som haft sin i nån månad enligt flippcykeln speedy har på KS
Helt klart värt att posta även om den är några dagar gammalTog en bild på min speedmaster för ett tag sedan som jag glömde posta.
Detta gör mig sugen att ge mig in i Speedmaster-världen. Det som avskräcker mig är dess storlek på mina taniga handleder. FOIS är självklart ett alternativ men känns inte lika roligt. Hur känner ni andra med tunna handleder. Ser Speedyn klumpig ut på er eller går det hem? Rockar 16.5cm i omkrets och är van vid 36mm Datejust.Tog en bild på min speedmaster för ett tag sedan som jag glömde posta.
Jag har lite över 17cm handleder och tycker att Speedmastern passar perfekt. Känns dock aningen stor efter att jag använt min 36mm Explorer som jag använder till 90% av tiden. Min svärfar har en FOIS. Jag tycker den känns aningen liten när jag testat den.Detta gör mig sugen att ge mig in i Speedmaster-världen. Det som avskräcker mig är dess storlek på mina taniga handleder. FOIS är självklart ett alternativ men känns inte lika roligt. Hur känner ni andra med tunna handleder. Ser Speedyn klumpig ut på er eller går det hem? Rockar 16.5cm i omkrets och är van vid 36mm Datejust.
Sitter schysst på dig! Här är en bild från när jag var och testade FOIS. Tyckte den satt bra och avfärdade 42mm direkt utan att testa. Vilket misstag, det skulle jag självklart ha gjort.
Min handled är 17,2cm för att vara exakt.
Snyggt foto på fin klocka!Tog en bild på min speedmaster för ett tag sedan som jag glömde posta.
Snyggt foto! Nice!!!Speedmaster + Fender = Nice
Grym bild!Speedmaster + Fender = Nice
Tack!Grym bild!
Speedmaster + Fender = Nice
Snyggt! Precision-bas?Speedmaster + Fender = Nice
Den är så pass olik Speedy Pro:n att det är befogat att ha en av varje .Jag var helt bergis (trodde jag) på att speedy pro var the one.. Men efter att ha testat en är jag inte säker alls. Däremot är jag totalsåld på Mark II med racing dial. Gick precis miste om ett bra ex och är tokbesviken. Så mycket att jag seriöst funderar på en splitter ny.. Måste kyla ner mig lite tror jag.. Alldeles för otålig. Störd hobby, men kul.
Edit: Ursäkta att jag inte bidrar med något intressant med detta inlägg, behövde ventilera .
Självklart. Den enda bas jag känner mig hemma på. Min "wall of basses" innehåller endast precision-basar.Snyggt! Precision-bas?
Hej!Bästa Klocksnackare,
Har en ouppackad Omega CK 2998, nr. 2757. Någon som är intresserad?
Richard