Så fick jag min speedy från RobHej!
En parantes jag kom o tänka på.
Är det möjligt att få en omega levererad enligt bilder nedan vid upphämtning? Helt orörd från fabrik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så fick jag min speedy från RobHej!
En parantes jag kom o tänka på.
Är det möjligt att få en omega levererad enligt bilder nedan vid upphämtning? Helt orörd från fabrik?
Nej inte ännu, mer än bekräftelse mailet.Lyfter frågan igen nu när folk ska slapp framför teven hela kvällen:
Speedy Tuesday - Ni som lyckades knipa en, har en omega representant hört av sig till er gällande butiksalternativ?
Den är bara så jävla bra!Coffee break!
God morgon från Kastrup! Min första SpeedyTuesday.
Härligt! Grattis till er båda idag!Speedy Tuesday! Inte vilken som helst - min första som Speedmasterägare.
God morgon från Kastrup! Min första SpeedyTuesday.
Speedy Tuesday! Inte vilken som helst - min första som Speedmasterägare.
Grymt bra bilder tar du.. Man får lite prestationsångest..Speedy Tuesday! Inte vilken som helst - min första som Speedmasterägare.
Speedyn tillbaka från spa hos Farfars klocka. Eloge till Axel som löste helservice på 1,5v
Vad glad jag blir! Kul att den fick komma iväg
Nej du får inte vara med innan den landar! Haha, självklart får du detVälkommen alla nya speedy ägare!
Dessvärre är jag inte med i klubben rent fysiskt mer men på pappret räknas väl oxo