Postade denna 24/1, så jag var först Du har glasbaksida men ser ut som hesalitglas ?Whaaat! Har du stulit min klocka ?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Postade denna 24/1, så jag var först Du har glasbaksida men ser ut som hesalitglas ?Whaaat! Har du stulit min klocka ?!
Först för året kanske, haft mitt Robby sen julen -15. Förstår inte varför jag känner ett hävdelse behov på det, då det säkerligen finns folk som haft det längrePostade denna 24/1, så jag var först Du har glasbaksida men ser ut som hesalitglas ?
Riktigt fin, berätta mer om den.Är en lycklig man idag när man får sätta denna underbara klocka på armen.
Vad säger ni?
PS. Stort tack Marcus på Krons.
Tack,Riktigt fin, berätta mer om den.
God Morgon
Tack, lägg gärna upp fler bilder.Tack,
Ja vad ska man säga, omega Speedmaster med Moonphase (Kollar man riktigt noga ser man ett fotavtryck på månfasen).
Omega Co-axial Master chronometer 9904 som är certifierad av METAS.
44,25 men personligen upplever jag inte den speciellt stor på armen.
Det unika är väl att det inte har sålt så många i Sverige än så länge om knappt nån. Så det är lite extra roligt
Finns hur mycket som helst att skriva, ställ frågor så försöker jag svara i annat fall gå in på Omegas hemsida.
Underbar!Är en lycklig man idag när man får sätta denna underbara klocka på armen.
Vad säger ni?
Grattis tiill speedynÄr en lycklig man idag när man får sätta denna underbara klocka på armen.
Vad säger ni?
Läckert med all black !
Fan vad den där växer på mig...
Är en lycklig man idag när man får sätta denna underbara klocka på armen.
Vad säger ni?
världens sämsta paketöppning, typ. Give us more!Är en lycklig man idag när man får sätta denna underbara klocka på armen.
Vad säger ni?
Tack, är en av mina favoriter.Så snyggt med denna färg på natot
Är inget band-proffs men ett Hirsch kanske? https://www.watchobsession.co.uk/collections/hirsch-straps
Välkommen hit och fin klocka! Skulle tro att det är ett original omega alligatorband. I så fall kostar dom en hel del och det finns säkert riktigt fina liknande band bra mycket billigare. Sök på Brown alligator Watch strap så kommer du säkert hitta en hel del. Som redan nämnts så gör Hirsch bra band och dom har säkerligen något liknande.
Välkommen hit och fin klocka! Skulle tro att det är ett original omega alligatorband. I så fall kostar dom en hel del och det finns säkert riktigt fina liknande band bra mycket billigare. Sök på Brown alligator Watch strap så kommer du säkert hitta en hel del. Som redan nämnts så gör Hirsch bra band och dom har säkerligen något liknande.
Om jag inte har helt fel så har den ett lite udda luggmått på 21mm (någon får rätta mig om jag har fel). Gör det lite svårare att hitta band såklart, men det borde gå att hitta.Har du någon koll på vilken bandbredd det är på klockan? Hirsch hade många fina band!
KBK!Jag blir mer och mer sugen på en modern Speedmaster när jag scrollar i denna tråd
Jag hakar på med en följdfråga. Hur vet man vilka bandstift är de rätta till länken? Min speedy kom med krokodilband och har använt originalbandstiften även till länken som jag köpte separat (utan medföljande bandstift).
Jag kan bekräfta att det inte är helt lätt att montera länken med de längre stiften, men omöjligt är det inte.
Nu då jag vet att det finns olika längder vill jag förstås göra mitt liv lite lättare genom att skaffa nya stift till länken. Vad tror ni tex om dessa: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OMEGA...618057?hash=item43fcc59d09:g:YqEAAOSwBahU2fHz
Kan man lita på att de är korrekt längd till länken?