Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte annat än hålla medvärldens sämsta paketöppning, typ. Give us more!
Fantastiskt fin klocka. Bara att gratulera.Kan inte annat än hålla med
Här kommer lite bilder iaf
Vet inte riktigt om jag är nöjd med detta Nato tlll speedyn men ska ge det en chans
Kan inte annat än hålla med
Mail från Omega ang. Speedy Tuesday.. Vilken butik väljer ni?
Närmast Omega återförsäljare för mig var Bergströms ur och bernhard huke i malmö. Detta är min första "riktiga" klocka så jag har inte varit i någon av dessa butiker, men har hört bra om Bergströms så jag valde det!Mail från Omega ang. Speedy Tuesday.. Vilken butik väljer ni?
Jag tänker nog vända mig till @ERIKSON URHANDELMail från Omega ang. Speedy Tuesday.. Vilken butik väljer ni?
Inte helt tillåten i denna tråd kanske, men när jag "måste" använda min smartklocka är det trevligt att bli påmind om vad jag borde ha på armen... lite trist att jag var fyra minuter sen med fotot
Står i valet och kvalet om jag ska välja en AD jag gillar eller NK juvelsalong. Antar att man kan dra NK-kortet på köpet och att prutmånen är obefintlig oavsett vilket utlämningsställe man väljer?Mail från Omega ang. Speedy Tuesday.. Vilken butik väljer ni?
Vilken stekig bild
Väljer Krons. För det första så är dom genuint trevliga för det andra bjuder dom på en fantastisk god champagneMail från Omega ang. Speedy Tuesday.. Vilken butik väljer ni?
En uppdatering över Speedy Tuesday listan utifrån vad jag kunnat finna på typ 20 sidor i denna eminenta tråd.
Verkar som att denna blir en hit iallafall på KS
@n1tro
@azcii
@Hasse Varg
@ERIKSON URHANDEL
@E.Z.
@xmagols
@Phileas
@ozzyozzy
@Wizzox
@Oslowrist
@Molle
@Torsten
@E.Z.
@Chuck
@danw
@Knypplarn
@Nedro
Checkar in mig själv på 17 plats, med reservation #0021, bokad 12:27
Har jag missat några senare så ber jag om ursäkt och hoppas tråden kan uppdateras med en korrektare lista.
Vore inte en "Speedy tuesday LE" GTG på en tisdagkväll alldeles lysande?
Välkommen in i värmen!Kan inte annat än hålla med
Lägger till mig själv nr 18 i listan med res #256
@n1tro
@azcii
@Hasse Varg
@ERIKSON URHANDEL
@E.Z.
@xmagols
@Phileas
@ozzyozzy
@Wizzox
@Oslowrist
@Molle
@Torsten
@E.Z.
@Chuck
@danw
@Knypplarn
@Nedro
@Wingbeat
En uppdatering över Speedy Tuesday listan utifrån vad jag kunnat finna på typ 20 sidor i denna eminenta tråd.
Verkar som att denna blir en hit iallafall på KS
@n1tro
@azcii
@Hasse Varg
@ERIKSON URHANDEL
@E.Z.
@xmagols
@Phileas
@ozzyozzy
@Wizzox
@Oslowrist
@Molle
@Torsten
@E.Z.
@Chuck
@danw
@Knypplarn
@Nedro
Checkar in mig själv på 17 plats, med reservation #0021, bokad 12:27
Har jag missat några senare så ber jag om ursäkt och hoppas tråden kan uppdateras med en korrektare lista.
Vore inte en "Speedy tuesday LE" GTG på en tisdagkväll alldeles lysande?
Läste juni i Omega forum där folk har varit i kontakt med Omega. Det var även snack om att priset variade ganska stort bland olika länder och där folk valde att hämta klockan i London med tanke på den låga kursen, GBP4100 vilket motsvarar runt 46k vilket är 6 tusen billigare! Men jag misstänker att de kommer justera priset mot pundet.Nån som hört något mer om när klockan levereras? Fått ett par mail för att välja genom vilken AD den ska levereras men ingen tidsram. Vet att det stod kring sommaren 2017 vid beställlning....
Frågan tycker jag är hur mycket handlarna tjänar på om man plockar den i Sverige. Klart trevligt att stödja ens lokala urmakare och bygga en relation där. Men om de inte får en liten mellanskillnad utan Omega tar allt så skulle ju lägsta pris vara trevligt, eller i kombination med en weekend till en Större Omega Butique och upphämtning. Någon som har koll på när man måste bestämma sig?Läste juni i Omega forum där folk har varit i kontakt med Omega. Det var även snack om att priset variade ganska stort bland olika länder och där folk valde att hämta klockan i London med tanke på den låga kursen, GBP4100 vilket motsvarar runt 46k vilket är 6 tusen billigare! Men jag misstänker att de kommer justera priset mot pundet.
Enligt mig så är den långsiktiga vinnaren originalet med hesalit fram och stålbak, alt den äldre 3572.50, hesalit fram och safirglas bak.Så många fina bilder! Har varit sugen extremt länge på en Speedmaster. Men det är så svårt att välja vilken! Det står väll egentligen mellan en 311.30.42.30.01.005, 311.30.42.30.01.006 eller 311.32.40.30.01.001. Vad har ni för tankar om "First Omega In Space"?
Underbart! Stort grattis och välkommen in i stugvärmen!Äntligen kan jag posta i denna tråd