Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror du har lite påsk kvar i länken?Haft speedy hela påsken och självklart är hon på även idag!
Kamrater, speedy up!
*röjer snabbt undan bevisen av onyttigheter*Tror du har lite påsk kvar i länken?
Tror alla typer har varit tillgängliga från ca 1965 och framåt, dom finns att köpa än idag men är nog tillval.Tror aldrig jag sett en telemeter-bezel tidigare, vad är det för årtal? Pulsations fanns väl åren runt -70
Grattis och välkommen in i värmen!Firar min första Speedy Tuesday med att skriva ett motivationsbrev för utbytesstudier. Har ännu inte skrivit ett ord. Kanske kan motivera mig genom att ta tid på hur snabbt jag kan skriva det! Hursomhaver, ha en bra tisdag fellow tidtagare!