Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske ska tillägga at det är ett nytt ur.Hur känslan för speedyns vattentålighet?
Vågar man ha det på stranden?
Snygg länk och klocka för den delen!Nu har jag fixat länk till gamlingen! 1116/575
Personligen så duschar eller badar jag inte med min. Kanske är möjligt men då inte kronan eller knapparna till kronografen är skruvade så kan ju ett ofrivilligt tryck öka risken för läckage.Kanske ska tillägga at det är ett nytt ur.
Många repor men ingen omega logga i plexit?Mmmm repor. Trevlig tisdag alla!
Snygg gamling dessutomNu har jag fixat länk till gamlingen! 1116/575
Snyggast i Sveri.. *host* Göteborg!Snygg gamling dessutom
Den finns där! Kan nog tycka det är konstigt att den inte syntes på just denna bilden faktiskt. Tänkte inte på det innan du sa det.Många repor men ingen omega logga i plexit?
Eller framhävdes den bara inte på denna bild
Hur känslan för speedyns vattentålighet?
Perfekt mc-klocka idag.
Många repor men ingen omega logga i plexit?
Eller framhävdes den bara inte på denna bild
Syns i vissa vinklarHar inte tänkt på detta, hur ser man det på sin speedy?/gärna bild.
Tackar! Lädermästaren @rogart-63 har gjort det åt mig.Stiligt!
Vad är det för läderarmband?!
Bergströms i Gbg tror att den dyker upp efter sommaren.Gillar Trilogy Speedyn och även de övriga i Trilogy serien. Storleken verkar perfekt, fakepatinan trevlig och länken är snygg. Någon som vet hur tillgången är? Eller kanske har beställt?
Självklart kan du simma med den, den är vattentät till 5bar!Hur känslan för speedyns vattentålighet?
Inte jag heller... En Speedys vattentäthet innebär väl enbart att den tål lite vattenstänk, har för mig att om man simmar osv. så blir det verkliga trycket mycket högre än vad det egentligen är 10-20 cm under vattenytan! Tar tom. av mig min Speedy när jag diskarJag hade inte chansat på bad med min Speedmaster.
+1Saknar min speedy nu när jag är inne och plöjer alla bilder här... Den är för närvarande utlåna till en vän på prov och kläm då han går i köpe tankar. Vänner hjälper!
Kommer ju även missa #speedytuesday imorgon