Jaså dåsåDessvärre var det endast Omega montern Men jag tror de nämnde att den skulle komma i sept/nov? ish... Hade du inte lagt vantarna på en?
Jupp lyckades knipa en, men hade hoppats på "Summer 2017" som Omega gick ut med från början
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaså dåsåDessvärre var det endast Omega montern Men jag tror de nämnde att den skulle komma i sept/nov? ish... Hade du inte lagt vantarna på en?
Var fick du klämma på denJag var lite skeptisk till fake patina etc. Men..... Den.var.magisk.
Don´t belive me........ Hörde detta efter några enheter Sumpan biraJaså dåså
Jupp lyckades knipa en, men hade hoppats på "Summer 2017" som Omega gick ut med från början
Erikson Urhandel ordnade en super lyckad träff idag:Var fick du klämma på den
Har lyckats nypa en, var den vass, ja e lite avundsjuk på dig(en väldigt ödmjuk och snäll sådan).Erikson Urhandel ordnade en super lyckad träff idag:
https://klocksnack.se/threads/erikson-urhandel-bjuder-in-till-mini-basel-2017.72177/
Har du lyckats norpa en? Om ja, du kan vara lugn... Den var verkligen helt perfekt. Storleken var perfekt med sina 38,6mm!Har lyckats nypa en, var den vass, ja e lite avundsjuk på dig(en väldigt ödmjuk och snäll sådan).
Jösses har inte får besked om att de kommit! Vems var det?
Som sagt, den va i montern.. men man fick pröva den!Dessvärre var det endast Omega montern Men jag tror de nämnde att den skulle komma i sept/nov? ish... Hade du inte lagt vantarna på en?
Speedy Tuesday Ser RIKTIGT lyckad ut! Grattis alla som knipit ett ex
Jäkligt fin!!
åå fy fan, stackare!La upp denna i "vad gör du och din klocka just nu"-tråden, men den tål att läggas upp även här.
Se upp för fåglar där ute speedyvänner, de där bombplanen verkar inte gilla speedmasters. Min speedy tog en direct hit vid Fyrisån precis.
Shit! Direct hit Du tvättade väl bort det asap så det inte fräter på glaset?La upp denna i "vad gör du och din klocka just nu"-tråden, men den tål att läggas upp även här.
Se upp för fåglar där ute speedyvänner, de där bombplanen verkar inte gilla speedmasters. Min speedy tog en direct hit vid Fyrisån precis.
Jodå, bajset åkte bort fort. Men ett sådant fototillfälle fick inte missas. Måste ju sprida informationen, man är inte så säker som man tror när det flyger runt massvis av klockhatande typer där uppe i det blå.Shit! Direct hit Du tvättade väl bort det asap så det inte fräter på glaset?
(Kan man trycka Gilla på detta?)
Välkommen in i värmen!
Första ägaren. Precis avplastad hos AD. Finns ju sämre födelsedagspresenter att ge sig själv. Nu blev det trippelpost men så blir det när man spricker av lycka
Varmt välkommen!
Första ägaren. Precis avplastad hos AD. Finns ju sämre födelsedagspresenter att ge sig själv. Nu blev det trippelpost men så blir det när man spricker av lycka
Underbart att se! Stort grattis och varmt välkommen till mysigaste tråden på KS!
Det är helt OK förutsatt det är en speedy med i bilden!
Dubbelpostar!
Snygg, men knappast en Speedmaster vad jag kan seDagens kupp!
Vad är det där för Speedmaster? Aldrig sett den förut...Dagens kupp!
Dito.....Vad är det där för Speedmaster? Aldrig sett den förut...