Jackee
Basic
Inte bara ett snyggt och välstavat namn. Utan du har exakt en sådan klocka jag vill köpa!Hoppas jag är lika tilltalande, om än lite möglig, när jag är 54 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte bara ett snyggt och välstavat namn. Utan du har exakt en sådan klocka jag vill köpa!Hoppas jag är lika tilltalande, om än lite möglig, när jag är 54 år.
Du glömde väl inte packa ned den!Jag kör en speedy week nästa vecka
Haha!! Ja, det gjorde föräldrarna bra.Inte bara ett snyggt och välstavat namn. Utan du har exakt en sådan klocka jag vill köpa!
Jag är en stark anhängare av konceptet Speedy Tuesday men varför inte vara lite "edgy" som kidsen säger och köra en Speedy WEEK denna vecka?? Dvs utmana dig själv genom ha den Alla dagar denna vecka. En kanske av olika anledningar krävande uppgift naturligtvis, but you can do it! Sen i nästa vecka är allt som vanligt igen som om inget har hänt...
Du glömde väl inte packa ned den!
Full Speed ahead!Men Vafan blir jag själv att köra denna vecka. på med dom nu!
Byter band oftare än kallingar!Full Speed ahead!
Grattis och välkommen in i värmen, riktigt fin patina på den där!Äntligen kan man posta här...
Äntligen kan man posta här...
Varmt välkommen! Underbar klocka du har!Äntligen kan man posta här...
Mycket fin den där! Välkommen till den varmaste delen av KS!Äntligen kan man posta här...
Tack alla! Stolt att vara härMycket fin den där! Välkommen till den varmaste delen av KS!