Dagens kupp!
Jo, ser bekant ut Haft exakt denna modell. Var iofs lite fler turer men man kan väl säga att Speedy Pro ref 005 gjorde att den såldes.Vad är det där för Speedmaster? Aldrig sett den förut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens kupp!
Jo, ser bekant ut Haft exakt denna modell. Var iofs lite fler turer men man kan väl säga att Speedy Pro ref 005 gjorde att den såldes.Vad är det där för Speedmaster? Aldrig sett den förut...
Hirsch Ranger i brunt = Bra val !
Söndagspyssel
Speedy från -63. Simskola.
Inga konstigheter.
Om du är kär så säger jag GO!!Hej!
Vad är åsikten om ref.
35135300
Blev lite kär när jag fick syn på denna!
7750-baserat verk = bra grejer. Jag vill i alla fall tro att det är ett bättre köp än Reduced. Finns väl inget att inte gilla med denna modell? Men ett annat väsen än en Pro.Hej!
Vad är åsikten om ref.
35135300
Blev lite kär när jag fick syn på denna!
Stämmer bra det
Jag kör en speedy week nästa veckaJag är en stark anhängare av konceptet Speedy Tuesday men varför inte vara lite "edgy" som kidsen säger och köra en Speedy WEEK denna vecka?? Dvs utmana dig själv genom ha den Alla dagar denna vecka. En kanske av olika anledningar krävande uppgift naturligtvis, but you can do it! Sen i nästa vecka är allt som vanligt igen som om inget har hänt...
Amen på den!Jag kör en speedy week nästa vecka
Kanske dax att få ihop en ny #ST GTG-AW.... @klocknooben ?!Amen på den!
Kör samma sak här!
Bara o välja ett Dovas så kommer jag! Kan alla dagar efter 19.
Perfekt. Då har man bara en tredagars elitloppshelg i ryggenTisdag den 30nde!!
Mycket mysigare vid Dovas FridhemsplanTisdag den 30nde!!
Dovas vid Skanstull
Magiskt! Sluta aldrig!!!Perfekt. Då har man bara en tredagars elitloppshelg i ryggen
Kanske inte så smart att skriva ut stället öppet.Så dovas Fridhemsplan den 30nde.
#ST-GTG-AW
Alla speedys är välkommna!
Kanske kommer ett mail till folk som säger att dom kommer senare med ändrad platsKanske inte så smart att skriva ut stället öppet.
Jag är en stark anhängare av konceptet Speedy Tuesday men varför inte vara lite "edgy" som kidsen säger och köra en Speedy WEEK denna vecka?? Dvs utmana dig själv genom ha den Alla dagar denna vecka. En kanske av olika anledningar krävande uppgift naturligtvis, but you can do it! Sen i nästa vecka är allt som vanligt igen som om inget har hänt...
Jag kör en speedy week nästa vecka
Jag är på! Denna vecka kör jag owg med Speedyn! Nästa är jag i Montenegro så då kan det krävas lite badvänligare. Nu kör vi!Amen på den!
Kör samma sak här!
Jag kör en speedy week nästa vecka
Borde jag väl klara av!Jag är också på!
Jodå de sa att de skulle börja dyka upp redan i juniJaså dåså
Jupp lyckades knipa en, men hade hoppats på "Summer 2017" som Omega gick ut med från början