• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Nyss hemkommen från Nymans, provade en 42mm Speedmaster och jag måste faktiskt säga att jag förstår er nu. Jag förstår hela fandomen bakom speedys, vilken otroligt fin klocka. Jag var tidigare osäker på dess storlek men jag tyckte att den tom gjorde sig mindre än min SubC på armen. Var också tveksam till länken, men den gjorde mig inte heller besviken.
Finns mycket mer att säga, men en sak är säkert, jakten på Tintin kan börja :D
Kul att höra! Var också väldigt orolig över storleken då jag har taniga handleder, men sitter mycket bättre än många 40mm tycker jag. vi ser fram emot bilder när du hittar din Tintin!

Hej på er!
För drygt tre år sen blev jag på detta forum förälskat i månklockan...och glömt nästan av forumet. Så himla nöjd har jag varit och fortsatt är. Men nu är det tisdag igen så får jag äntligen bidra med lite bilder. Sannolikt som den enda som inte får sova än :oldman:

Den första av alla.
IMG_0049.JPG

Och den hittills sista.

IMG_0087.JPG

Trevlig tisdag!

Tillbaka
Topp