• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Trevlig Speedy Tuesday
IMG_2052.JPG
 
Så har börjat överväga att byta ut min GSOTM mot en traditionell Pro. Undrar dock över saker som tidhållningen, hur mycket tenderar era att diffa?
 
Så har börjat överväga att byta ut min GSOTM mot en traditionell Pro. Undrar dock över saker som tidhållningen, hur mycket tenderar era att diffa?
Du drar ju ändå upp den varannan dag så då kan man även ställa in tiden...diffar nån min gör min efter knappt 1 vecka...:)
 
Så har börjat överväga att byta ut min GSOTM mot en traditionell Pro. Undrar dock över saker som tidhållningen, hur mycket tenderar era att diffa?
Länge sen jag mätte nu men då jag gjorde det gick min mellan +1 och +3 varje dag den veckan. Så jag ör mer än nöjd med den gången :)
 
Så har börjat överväga att byta ut min GSOTM mot en traditionell Pro. Undrar dock över saker som tidhållningen, hur mycket tenderar era att diffa?
Jag har ingen aning, brukar ställa mina klockor ett par min före eftersom jag är obotlig tidsoptimist. Men jag tror att fortar sig något...:confused: Dessutom tillhör jag även kategorin som kollar på klockan ett par hundra ggr/dag utan att veta vad tiden är efteråt.:rolleyes:
 
Tillbaka
Topp