Budweiser
Basic
Jäklar va kul!Inväntar bekräftelse på beställningen nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar va kul!Inväntar bekräftelse på beställningen nu
Fint försök till flamländska. Det uppskattas men ursäkta om jag språkpolisar lite...Grootjes van Antwerpen, snelle dinsdag
Tack för språklektion @JohnZ Prepositioner alltid knepigt, uit eller van. Stavfelen borde jag ha undvikitFint försök till flamländska. Det uppskattas men ursäkta om jag språkpolisar lite...
"Groetjes uit Antwerpen en een snelle diensdag toegewenst!"
Tanken räknas mest. Oavsett stavfel gjorde ditt inlägg mig glad.Tack för språklektion @JohnZ Prepositioner alltid knepigt, uit eller van. Stavfelen borde jag ha undvikit
Grattis till en fantastisk snygg klocka.Schumyn på i Trosa.
Jag är på din sida!Börjar kännas som jag är den enda med avvikande speedy. Iaf bland de som postar bilder. Kom igen nu, visa era automatics, racing och mark III/IV etc.
Ha en trevlig SpeedyTuesday!
Jag är på din sida!
Du drar ju ändå upp den varannan dag så då kan man även ställa in tiden...diffar nån min gör min efter knappt 1 vecka...Så har börjat överväga att byta ut min GSOTM mot en traditionell Pro. Undrar dock över saker som tidhållningen, hur mycket tenderar era att diffa?
Tavla eller komplett klocka?Gav grönt ljus till ADn vid elva att lägga beställningen på Tintin och har fortfarande inte fått något svar. Sitter fan på nålar framför mailboxen
Komplett klocka.Tavla eller komplett klocka?
Tänkte lite så också, kanske ingen big deal att gå mer än +2s som jag är van vid.Du drar ju ändå upp den varannan dag så då kan man även ställa in tiden...diffar nån min gör min efter knappt 1 vecka...
Bara köraTänkte lite så också, kanske ingen big deal att gå mer än +2s som jag är van vid.
Riktigt taggad på detBara köra
Länge sen jag mätte nu men då jag gjorde det gick min mellan +1 och +3 varje dag den veckan. Så jag ör mer än nöjd med den gångenSå har börjat överväga att byta ut min GSOTM mot en traditionell Pro. Undrar dock över saker som tidhållningen, hur mycket tenderar era att diffa?
Ja precis. Då går det ju ändå av bara fartenDet låter ju väldigt bra. Sen kan man vända på det som @Hebbe gjorde och hävda att man ändå måste dra upp den varannan dag, lätt att även finjustera då
Jag har ingen aning, brukar ställa mina klockor ett par min före eftersom jag är obotlig tidsoptimist. Men jag tror att fortar sig något... Dessutom tillhör jag även kategorin som kollar på klockan ett par hundra ggr/dag utan att veta vad tiden är efteråt.Så har börjat överväga att byta ut min GSOTM mot en traditionell Pro. Undrar dock över saker som tidhållningen, hur mycket tenderar era att diffa?
Damn! Det blir något att se fram emot!Härligt att se alla speedys, någon som fått flaggat om att hämta sin #speedytuesday än?
Förväntar att plocka upp min nästa vecka, på tisdag då
Härligt att se alla speedys, någon som fått flaggat om att hämta sin #speedytuesday än?
Förväntar att plocka upp min nästa vecka, på tisdag då
Grymt! Blivit kontaktad alltså?
Inget mer hört här, dock 18xx - kan dröja tänker jag... tyvärr.
Jupp förra veckan
Verkar som de släpper 3 siffriga LE# i Juni/Juli och 2 samt 4 siffriga augusti-början på September om man ska tro Omegaforums
Attans vad bra det ser ut med "curved" läder! Snyggt!!!!!!