• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Försökte beställa lås men Erikson Urhandel ignorerade mitt mail fullständigt :(
Det var nog inte helt lätt att ta reda på vilket lås man skulle använda. Det är ju inget Speedylås utan från en annan länk. Fråga @daviden vilket Refnr det är på låset och testa att beställa ett igen så ska du se att det nog funkar.

Edit: Ser att det står i bilden på davidens inlägg...

Det var nog inte helt lätt att ta reda på vilket lås man skulle använda. Det är ju inget Speedylås utan från en annan länk. Fråga @daviden vilket Refnr det är på låset och testa att beställa ett igen så ska du se att det nog funkar.

Edit: Ser att det står i bilden på davidens inlägg...
Skickade tydligt med ref för både lås och länkbit :)

Skickade tydligt med ref för både lås och länkbit :)
Å tusan... Jag skulle i alla fall inte ge upp. Testa telefon och hänvisa till mailet. Jag sålde nästan min Speedy på grund av att jag inte fick länken att sitta bra. Jag har den äldre som inte är skruvad så då var det en annan lösning med en halvlänk från ngn annan Omega länk. Fick hjälp av Peter på Rob E men det tog lite tid att få hem bitarna.. nu sitter den som en smäck!!:)

Tisdag, önskar er en trevlig sådan!
20170905_093938.jpg

Å tusan... Jag skulle i alla fall inte ge upp. Testa telefon och hänvisa till mailet. Jag sålde nästan min Speedy på grund av att jag inte fick länken att sitta bra. Jag har den äldre som inte är skruvad så då var det en annan lösning med en halvlänk från ngn annan Omega länk. Fick hjälp av Peter på Rob E men det tog lite tid att få hem bitarna.. nu sitter den som en smäck!!:)
Ja jag har sålt två Speedys för att jag aldrig fick länken att passa bra :( Kommer eventuellt bli tredje gången gillt nu men har inte tryckt på köpknappen ännu, finns lite fler alternativ jag klurar på :)

Det kanske är ett otroligt tråkigt kort, men första gången jag testar ett Nato armband! 18mm på 19mm luggar bara för att testa känslan om det är värt att köpa hem ett gäng. Nu vart kanske inte mitt läder inkört riktigt då den knappt är två veckor gammal men detta blir en keeper asså, klockan sitter mkt skönare på armen nu. (ursäkta tejpen jag har på handleden, brännmärke sedan gårdagens träning)
IMG_0558.JPG
.

har en mycket lustig speedmaster som ej är en chronograf.
försökt att googla fram info men hittar knappt något! någon speedmaster kunnig som vet lite?
ref nummer är 166.0285 366.0885

Bilagor

• 20170827_184206.jpg
    20170827_184206.jpg
    131.2 KB · Visningar: 43
Tillbaka
Topp