Jag vet ju tyvärr inte.Vad borde ett lås gå på annars ungefär?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet ju tyvärr inte.Vad borde ett lås gå på annars ungefär?
Det var nog inte helt lätt att ta reda på vilket lås man skulle använda. Det är ju inget Speedylås utan från en annan länk. Fråga @daviden vilket Refnr det är på låset och testa att beställa ett igen så ska du se att det nog funkar.Försökte beställa lås men Erikson Urhandel ignorerade mitt mail fullständigt![]()
Skickade tydligt med ref för både lås och länkbitDet var nog inte helt lätt att ta reda på vilket lås man skulle använda. Det är ju inget Speedylås utan från en annan länk. Fråga @daviden vilket Refnr det är på låset och testa att beställa ett igen så ska du se att det nog funkar.
Edit: Ser att det står i bilden på davidens inlägg...
Å tusan... Jag skulle i alla fall inte ge upp. Testa telefon och hänvisa till mailet. Jag sålde nästan min Speedy på grund av att jag inte fick länken att sitta bra. Jag har den äldre som inte är skruvad så då var det en annan lösning med en halvlänk från ngn annan Omega länk. Fick hjälp av Peter på Rob E men det tog lite tid att få hem bitarna.. nu sitter den som en smäck!!Skickade tydligt med ref för både lås och länkbit![]()
Ja jag har sålt två Speedys för att jag aldrig fick länken att passa braÅ tusan... Jag skulle i alla fall inte ge upp. Testa telefon och hänvisa till mailet. Jag sålde nästan min Speedy på grund av att jag inte fick länken att sitta bra. Jag har den äldre som inte är skruvad så då var det en annan lösning med en halvlänk från ngn annan Omega länk. Fick hjälp av Peter på Rob E men det tog lite tid att få hem bitarna.. nu sitter den som en smäck!!![]()
Ja jag har sålt två Speedys för att jag aldrig fick länken att passa braKommer eventuellt bli tredje gången gillt nu men har inte tryckt på köpknappen ännu, finns lite fler alternativ jag klurar på
![]()
Känns ändå som en både billigare och bättre lösning att köpa det justerbara låsetKöp en med 1998 länken, då fungerar halvlänk och passformen kan inte misslyckas![]()
För egen del har alla fina länkbilder fått mig att vilja byta till länk efter jobbet.Nu har länken suttit på en vecka. Vant mig vid att den sitter lite lösare än önskat, men ska ta mig en funderare på om låset med justering ska inhandlas. Ikväll blir det Bandbyte iaf, 1 vecka på samma har nog knappt aldrig hänt tidigare
![]()
Och din bild lutar mig åt ett härligt natoFör egen del har alla fina länkbilder fått mig att vilja byta till länk efter jobbet.
![]()
Snyggt med det stoppade mockabandet!Trevlig tisdag!
![]()
Tackar! Tycker också det är riktigt bra.Snyggt med det stoppade mockabandet!
Känns ändå som en både billigare och bättre lösning att köpa det justerbara låsetFortfarande nöjd med safirspeedy jmf. med hesalit?
![]()
Tack för tipset, helt klart något dom ska lyssnas på nästa gång i bilen![]()
Speedy up!
Och!
Ni MÅSTE lyssna på den här!
William från speedmaster101 träffar Chris Mann och time4apint podcast för över en timme speedynörderi:
https://www.time4apint.com/podcast/the-time-4a-pint-podcast-episode-21
Gör det! Du kommer ta ett extravarv för att lyssna klart om du råkar köra kortare än en timme. Så bra är det!Tack för tipset, helt klart något dom ska lyssnas på nästa gång i bilen![]()
Wow! När kan vi ses?
Vilket band vann?Och din bild lutar mig åt ett härligt natoStår mellan det och canvas.