Inte hunnit byta än så beslutet är ej taget. Får bli känslan när jag öppnar bandlådan som bestämmerVilket band vann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte hunnit byta än så beslutet är ej taget. Får bli känslan när jag öppnar bandlådan som bestämmerVilket band vann?
Tjena! Jag är väldigt sugen på en Speedmaster Professional .005, men är något tveksam till storleken (främst lug to lug med länk). Tog ett par bilder när jag provade den och vill gärna höra hur ni tycker att den sitter på mig? Mina handleder är 16-16.5 cm. Jag har provat FOiS också, men de små detaljerna som skiljer dem emellan gör att valet däremellan landar på Professional. Känns egentligen som att jag behöver den där sista knuffen eftersom jag har en tendens till att vara väldigt petig
Sitter kanon! Har också smala handleder och tycker speedyn funkar bra!Tjena! Jag är väldigt sugen på en Speedmaster Professional .005, men är något tveksam till storleken (främst lug to lug med länk). Tog ett par bilder när jag provade den och vill gärna höra hur ni tycker att den sitter på mig? Mina handleder är 16-16.5 cm. Jag har provat FOiS också, men de små detaljerna som skiljer dem emellan gör att valet däremellan landar på Professional. Känns egentligen som att jag behöver den där sista knuffen eftersom jag har en tendens till att vara väldigt petig
Och det vinnande bidraget blev...Vilket band vann?
Har oxå tunna handleder (16,5) men Speedyn är INTE! för stor. Då gillar ju jag iof. lite "häng" så den sitter sällan på det smalaste partiet. KÖP!!!!! Ser bra ut på dig!Tjena! Jag är väldigt sugen på en Speedmaster Professional .005, men är något tveksam till storleken (främst lug to lug med länk). Tog ett par bilder när jag provade den och vill gärna höra hur ni tycker att den sitter på mig? Mina handleder är 16-16.5 cm. Jag har provat FOiS också, men de små detaljerna som skiljer dem emellan gör att valet däremellan landar på Professional. Känns egentligen som att jag behöver den där sista knuffen eftersom jag har en tendens till att vara väldigt petig
Tycker den ser ut att sitta kanonTjena! Jag är väldigt sugen på en Speedmaster Professional .005, men är något tveksam till storleken (främst lug to lug med länk). Tog ett par bilder när jag provade den och vill gärna höra hur ni tycker att den sitter på mig? Mina handleder är 16-16.5 cm. Jag har provat FOiS också, men de små detaljerna som skiljer dem emellan gör att valet däremellan landar på Professional. Känns egentligen som att jag behöver den där sista knuffen eftersom jag har en tendens till att vara väldigt petig
Jag tycker att det ser ut som om du och jag har relativt liknande handleder: smala men rätt rektangulära i formen. Detta är faktiskt rätt bra, eftersom det tillåter mig att bära upp betydligt större klockor än vad jag annars hade kunnat göra och så är också fallet med Speedmaster. Personligen tycker jag att den sitter som en smäck, så det är bara och springa tillbaka till butiken och omedelbart köpa!Tjena! Jag är väldigt sugen på en Speedmaster Professional .005, men är något tveksam till storleken (främst lug to lug med länk). Tog ett par bilder när jag provade den och vill gärna höra hur ni tycker att den sitter på mig? Mina handleder är 16-16.5 cm. Jag har provat FOiS också, men de små detaljerna som skiljer dem emellan gör att valet däremellan landar på Professional. Känns egentligen som att jag behöver den där sista knuffen eftersom jag har en tendens till att vara väldigt petig
Får man presentera forumets nyaste speedy? Hemkommen från AD idag, jag måste säga att jag älskar den.
❤ Tack!Sitter väldigt fint på dig! Välkommen till den fina sidan
GrattisFår man presentera forumets nyaste speedy? Hemkommen från AD idag, jag måste säga att jag älskar den.
Tack!Grattis
Mycket snyggt! Välkommen till KS solsida!Får man presentera forumets nyaste speedy? Hemkommen från AD idag, jag måste säga att jag älskar den.
Är det ett Omega natoarmband?Får man presentera forumets nyaste speedy? Hemkommen från AD idag, jag måste säga att jag älskar den.
Är det ett Omega natoarmband?
Instämmer med @Bonazzi, den sitter verkligen som en smäck! Välkommen till mysigaste tråden på KS.Får man presentera forumets nyaste speedy? Hemkommen från AD idag, jag måste säga att jag älskar den.
Härlig! Grattis !Kanske inte en nykomling för forumet men en nykomling för mig! Känns stort att äntligen kunna posta här! Helt perfekt klocka på alla sätt, förälskad! 145.002-78
Stiligt!Kanske inte en nykomling för forumet men en nykomling för mig! Känns stort att äntligen kunna posta här! Helt perfekt klocka på alla sätt, förälskad! 145.002-78
Stort grattis och välkommen in i värmen!Kanske inte en nykomling för forumet men en nykomling för mig! Känns stort att äntligen kunna posta här! Helt perfekt klocka på alla sätt, förälskad! 145.002-78
Edit: Raderat.Tack ska ni ha! Måste bara skaffa lite band att komplettera med nu, men det verkar inte vara det största problemet med en speedy
Världens lättaste uppgift bara att gå loss!Tack ska ni ha! Måste bara skaffa lite band att komplettera med nu, men det verkar inte vara det största problemet med en speedy
Du kan ju vidarebefodra denna länk till dom...Tjena gott folk !!
Jag har beställt en Omega speedmaster 50th Anniversary Limited series från 2007 som ska ha 1861 manuell. 311.30.42.30.01.001
Nu får jag ett mail av dom att klockan är automatisk och frågar om jag fortfarande vill ha den?
Alla jag har kollat upp med det serie nummer är manuella??
Vad är det som händer? :O
Vänligen
BasOmega
KS-andan erbjuder enbart på positivt grupptryck!Tackar för åsikterna Det var en ordentlig knuff @Broderjimmy @Chuck @Dennta @Genius60 @Toftich @Rum Runner