Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för band du rattar?
Välkommen hem igen!Kamrater,
Speedy up!!
Canvas från @Feskarn. Sitter som en fläskläpp! Sportar ett mörkgrönt med.Vad är det för band du rattar?
Gillart!
ÄNTLIGEN TILLBAKA! Som vi saknat blåbäret på tisdagar! Nu får själen frid igenKamrater,
Speedy up!!
Förhoppningsvis blir det inte din sista väldigt snyggt!Min första post i denna eminenta tråd presenteras utav Bobby Car. Idag på länk. Glad tisdag på er!
Nej det hoppas vi inte! Tusen tack.Förhoppningsvis blir det inte din sista väldigt snyggt!
Jag är väldigt sugen på den nyare modellen, men alarmets ljudnivå samt WR på 30m är seriösa minus för mig som vill kunna bära mina "toolwatches" överallt, närsomhelst.
Samtidigt vore det så kul att ha en, om inte annat för att den nästan är raka motsatsen till speedy pro. Kvarts, digital visning, titan etc.
Snyggt! Välkommen in i värmen! Hoppas uris inte hittar några konstigheter så du får fortsätta njuta av den.Då har min första speedmaster PRO anlänt
På en TISDAG, kan inte bli bättre !!
Dock har jag inte bestämt mig om jag ska behålla den, ska undersökas hos urmakare först!
Snyggt! Välkommen in i värmen! Hoppas uris inte hittar några konstigheter så du får fortsätta njuta av den.