• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Tisdag på er speedfreaks!
20170912_072757.jpg

Jag är väldigt sugen på den nyare modellen, men alarmets ljudnivå samt WR på 30m är seriösa minus för mig som vill kunna bära mina "toolwatches" överallt, närsomhelst.
Samtidigt vore det så kul att ha en, om inte annat för att den nästan är raka motsatsen till speedy pro. Kvarts, digital visning, titan etc.

Förstår delvis dina argument, men den mäter ju en herrans massa olika tider utan att för den sakens skull väcka en hel biosalong. :)

Snyggt! Välkommen in i värmen! Hoppas uris inte hittar några konstigheter så du får fortsätta njuta av den.

Tack så mycket :)
Fullset med service kvitto från 2015 samt trycktest 2016 och delarna som byttes ut så det borde inte vara några konstigheter! Men känns säkrast att kolla upp allt !

Vart i Göteborg hittar jag den bästa urmakarn?

Tillbaka
Topp