Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara länken kostar 600kr på Jarl Sandin i Göteborg men görs som sagt helst i samband med en serviceNågon som har polerat endast länken och vet på ett ungefär vad ett sånt ingrepp går på och hur det blir i förhållande till klockan? Inget som är aktuellt nu men kanske i framtiden.
Avbryt beställningen vett jaSjukt, dagen efter att jag istället köpte en annan klocka dimper det ned både en skitcool om än moddad Speedy med blå tavla OCH en safirmacka
Va är det ingen som hörsammat dina lockrop? AmatörerSjukt, dagen efter att jag istället köpte en annan klocka dimper det ned både en skitcool om än moddad Speedy med blå tavla OCH en safirmacka
Näää, har ju tjatat från och till om safirmackor i veckorVa är det ingen som hörsammat dina lockrop? Amatörer
Haha det gör det garanterat! Dock bor jag numera utanför EU och även om momsen inte är något att tala om känns det ändå som den och eventuella tullavgifter inte är något jag vill bekanta mig närmre med.Det går att posta!
Mjo.. men lite galen måste man få va.Du är galen som säljer den fina pjäsen @FilipF. Men lycka till och välkommen tillbaka
Snygg som fanTestar kameran
Den är i tryggt förvar.Man saknar sin Speedy lite när man är här inne på besök...
Slänger upp sista bilden jag tog innan jag packade ihop den för försäljning.
Supertips! Tack!Kolla in swiss*watch*spares". Han heter John och sitter i UK, mail, [email protected] Har mycket ÄKTA! Omega godis. Sök honom på bukten eller maila och fråga.
Trevligt att se att den är kvar på forumet Hade gärna haft den kvar men det fick gå för att göra plats åt annat.Den är i tryggt förvar.
//B
Mja, mindre repor vid skrivbordsnötande är svårt att undvika. Dock gillar jag att se mina klockor åldras på diverse sätt. Tycker en klocka blir mer spännande med lite märken än en helt perfekt ny. Dessa märken skvallrar ju om en historia knuten till uret. Skulle aldrig anpassa mitt liv efter att försöka hålla klockan repfri på sådana sätt som att lägga tyg under på skrivbordet eller tejpa låset och liknande. Kan jag inte leva med lite märken på klockan borde jag inte använda den helt enkelt och det är inget alternativ.Den är i rätt bra skick nu. Jag har märkt att jag sliter mer på den bortre sidan mellan kl 12 och låset. Där bildas det lite smårepor. Kan det ha med skrivbordsarbete att göra? Vill kunna använda klockan dagligen utan att den blir ful.
Rent tekniskt sett nej, men klocksamlarmässigt jaSpeedy-veckan fortsätter!
Behöver jag någon annan klocka egentligen?
Samma här! Försökte byta en dag men Speedy åkte på direkt jag kom hem Ca. 2 veckor konstant nu. Håller jag på att bli OWG?Speedy-veckan fortsätter!
Behöver jag någon annan klocka egentligen?
Fan va surt! Men tänk va lycklig du kommer vara när du får hämta ut den igen!Jag avundas alla er som får komma hem till era speedys. Blev tvungen att lämna in min på reparation efter ett fall i golvet
Nu känns det tomt...
Skickar på er en gammal bild.
Sant! Denna plus en Seiko att plaska i poolen med räcker ju egentligenRent tekniskt sett nej, men klocksamlarmässigt ja
Låset var inte ett fint omega utan ett annat utan någon logga. Köpte 18mm och är ganska övertygad att banden jag köpt också är det i den änden. Hoppas jag
SnyggtNu spurtar vi sista biten innan vi tar helg på riktigt Speedy-bröder! Trevlig och fartfylld helg önskar jag eder alla!