Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Autosol brukar jag använda. Funkar riktigt bra och är lättare att få tag på än polywatch. Finns på Mekonomen och bilmackar mm.Ni som kör med hesalite glas vad polerar ni med om ni nu gör det?
Sugen på att sälja den där och kan tänka dig att ta betalt i njurar? Jag har två jag kan tänka mig att släppa för den därGod-st-morgon
![]()
Generöst! Frågan är vad jag ska med två extranjurar till.Sugen på att sälja den där och kan tänka dig att ta betalt i njurar? Jag har två jag kan tänka mig att släppa för den där![]()
Oj, oj! Utan länk.
Men seriöst så var detta nog ett klipp. Mycket billigare än två njurar @DenntaGeneröst! Frågan är vad jag ska med två extranjurar till.![]()
Beror ju på hur högt man värderar sina njurarMen seriöst så var detta nog ett klipp. Mycket billigare än två njurar @Dennta
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3287/vara/1383502
Trevlig tisdag astronauter! För det är man väl med en speedy på armen?
![]()
Förutom att såklart kolla ner på handleden är det såna här bilder som gör mig extra glad över att jag köpte en Speedy Pro igen.
Någon som vet om färgen på urtavlan skiljer sig mellan FOIS och Professional? Av bilder att döma så ser tavlan på FOIS inte lika matt ut tycker jag.
Sen hörde jag från någon att det är lite mer piepan stuk på FOIS men har även där svårt att bedöma utifrån bilder.
Tur att du inte missade iafSå färsk speedyägare så jag glömt bort att posta här idag
Snabb tisdag på er!
![]()
Tack!Tur att du inte missade iafvälkommen tillbaka och grattis igen!
Ja det var vackra bilder i denna tråd som fick mig att inse att jag behövde en speedy i mitt liv. Känns skönt att kunna bidra till den känslan för någon annanFörutom att såklart kolla ner på handleden är det såna här bilder som gör mig extra glad över att jag köpte en Speedy Pro igen.
Hade aldrig klarat av magonten jag hade fått av era bilder annars!
Tack för svaren!Jag har båda. FOIS-tavlan är framförallt lite mer svart, där vanliga Pro-tavlan drar lite åt det grå hållet. Men jag håller med - FOIS är marginellt mindre "matt" i strukturen. När det gäller pie-pan ser jag ingen direkt skillnad, dock uppfattar jag det som att sub-dials har tydligare/brantare fasningar på FOIS. Vet inte om detta är en synvilla eller ej, men så känns det i alla fall . Sen har ju FOISen den applicerade loggan, vilket är en trevlig detalj.
Hesalit
![]()
Nope. Finns det ett OEM i brunt förutom till FOISen (och Speedy Tuesday)?Fint! Är det OEMstrapen?
Nope. Finns det ett OEM i brunt förutom till FOISen (och Speedy Tuesday)?