Fotat med? Älskar när en bild får fram hur vackert hesalit är. Inte helt enkeltHesalit
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fotat med? Älskar när en bild får fram hur vackert hesalit är. Inte helt enkeltHesalit
![]()
Haha det är bara min iphone7 stressfotat.Fotat med? Älskar när en bild får fram hur vackert hesalit är. Inte helt enkelt![]()
Billigt från cheapestnatostraps.com - men jag gillar det som fan.Vet inte, det kanske det inte gör. Men snyggt är det! Ditt alltså. Vad kommer det ifrån?
Förstår det! Bra tips!Billigt från cheapestnatostraps.com - men jag gillar det som fan.
![]()
Tidiga 145.022 är ju de bästa och mest prisvärda i mitt tycke:Hur står det till speedy gänget? Posta gärna lite bilder på era tidiga 145.022. Sugen på att byta ner mig från 3750.50 till en tritium speedy.
Håller med. Vad skall man in här och göraMan blir ju inte mindre sugen på en Speedmaster när man spanar in denna tråden![]()
Tycker absolut det finns bättre än 145.022 men håller med dig om att den definitivt är mest prisvärd!Tidiga 145.022 är ju de bästa och mest prisvärda i mitt tycke:
![]()
Tog väl i lite där men syftade mest på att just de tidiga av alla 145.022 är de bästa då de är mest lika de faktiska månklockorna (step dial, rent baklock) men för en mer rimlig summaTycker absolut det finns bättre än 145.022 men håller med dig om att den definitivt är mest prisvärd!
+ 1 så sant! Trevliga dinka btwTog väl i lite där men syftade mest på att just de tidiga av alla 145.022 är de bästa då de är mest lika de faktiska månklockorna (step dial, rent baklock) men för en mer rimlig summa![]()
Snyggt jobbat och välkommen in i värmen!Får nu erkänna mitt medlemskap i Speedy-klubben.
![]()
Snyggt med en Tintin! Välkommen in i den varma gemenskapen som är speedy-trådenFår nu erkänna mitt medlemskap i Speedy-klubben.
![]()
Det enda som är bättre än en Speedy...Dubbel trubbel fredag! Trevlig helg!
![]()
Japp!Någon som fortfarande väntar på sin Speedy Tuesday LE? Verkar som att alla inte fått än?
Hallå där alla Speedy-freaks,
Efter jag följt denna tråd flitigt senaste tiden, har suget efter en Speedy blivit outhärdligt.
Då jag är ny i forumet kan jag inte göra en köpannons ännu. Jag bedömde det som att denna tråd var bäst lämpad för en köpförfrågan av en Speedy i mitt fall. Finns det någon speedyägare här som vill lämna ifrån sin kära ägodelm?
Allt från -10 och frammåt är av intresse, budget upp till 28 000:-. Tveka inte på att höra av er!
Godnatt KS
Filip
Jag såg den klockan och jag har redan talats vid med honom. Tyvärr blev den reserverad på 1 timme igår natt (det går snabbt ). Men jag står i kö om det skulle strula med den tänkta köparen. Men tack för tipsetSpeedmaster är en otroligt grym klocka så du är helt rätt ute
Här har du en som ligger nån tusenlapp över din budget. Säljaren kanske kan gå ner 1k? Kanske inte, men testaAlltis roligare och säkrare att köpa från forumet, om du frågar mig
Lycka till!
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster.83132/