• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Bumpar tråden med en bild från i somras. Strax är det tisdag!:D
7486905D-661D-4F83-B44A-32AB6478747B.jpeg

Hej Proffs,

jag har en fråga angående Speedmaster 2017. Jag kan vara väldigt nära ett köp, har kontakt med en person som haft den i några veckor bara. Det jag direkt reagerar på i annonsen, det är en brun trälåda klockan kommer i. Kommer inte den nya i den stora boxen? eller finns det två varianter?

tacksam för svar på detta! :)

Hej Proffs,

jag har en fråga angående Speedmaster 2017. Jag kan vara väldigt nära ett köp, har kontakt med en person som haft den i några veckor bara. Det jag direkt reagerar på i annonsen, det är en brun trälåda klockan kommer i. Kommer inte den nya i den stora boxen? eller finns det två varianter?

tacksam för svar på detta! :)
Bara Speedmaster Professional kommer i den svarta stora boxen (såvitt jag vet). Är det en Professional eller någon annan Speedmastermodell (typ DSOTM, Reduced eller dylikt)?

Tillbaka
Topp