Precis som @Hebbe skriver så är det 25% på omega och Longines på Rob just nu, så det skiljer inte mycket på den i annonsen och en ny. Då får du rätt box ocksåDen jag har kikat på lig
Yes stämmer! Den är det.
Så det är troligtvis en 2016 då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis som @Hebbe skriver så är det 25% på omega och Longines på Rob just nu, så det skiljer inte mycket på den i annonsen och en ny. Då får du rätt box ocksåDen jag har kikat på lig
Yes stämmer! Den är det.
Så det är troligtvis en 2016 då?
25% på omega hos Rob E under december. Gäller även Longines.
Vilket fint ur du har.Panda idag
![]()
Läs igenPå omega och Longines eller bara Longines?
Glömde av Rob’s julerbjudande. Självklart är det den bästa vägen att gå!Hej Proffs,
jag har en fråga angående Speedmaster 2017. Jag kan vara väldigt nära ett köp, har kontakt med en person som haft den i några veckor bara. Det jag direkt reagerar på i annonsen, det är en brun trälåda klockan kommer i. Kommer inte den nya i den stora boxen? eller finns det två varianter?
tacksam för svar på detta!![]()
Äsch, vem bryr sig? Det är bara att leva och njuta av en härlig klocka! Det är väl i så fall knasigare med tre olika typsnitt för texten på tavlan. Men Speedyn kommer ju självklart undan med det med...En liten fundering. Har nu haft min speedy i två veckor och stör mig lite smått på vissa siffror på tachymetre-skalan. Dom är liksom lite olika i storlek osv och undrar om det är något man får leva med eller om man kan kräva bättre precision? Tänker främst på 350, 275, 250 och 225 på skalan. 5:an ser ju lite mysko ut. Köpte klockan ny. Bilden är inte från idag![]()
![]()
Haha, kan nog leva med det.. trots lite OCDÄsch, vem bryr sig? Det är bara att leva och njuta av en härlig klocka! Det är väl i så fall knasigare med tre olika typsnitt för texten på tavlan. Men Speedyn kommer ju självklart undan med det med...
![]()
Läs igen
Men ja både omega o Longines
Nää det gäller alla.Måste man ange att man är medlem här eller gäller det för alla? Väldigt sugen på en 005 lagom till Jul![]()
Skickar du den till Omega kommer de göra det oavsett skick, går du däremot till t.ex. Nymans kan du be dem att inte byta ut dem.Hej, fråga om service på speedmaster. Fick besked om att de alltid byter visare? Oklar om det är för de små på kronografen eller även de stora. Erfarenheter?
Varför skulle de byta visare som är hela för?Hej, fråga om service på speedmaster. Fick besked om att de alltid byter visare? Oklar om det är för de små på kronografen eller även de stora. Erfarenheter?
Mer komplikationer betyder inte bättreNågon här som har referens 3576.50.00 som kan säga mig varför denna kostar mindre än 311.30.42.30.01.006? Tycker det låter jätte konstigt då 3576.50.00 har fler komplikationer och safir på båda sidor
Har precis haft min -84 på service, såklart byter dom inte visare om det inte behövs, dock sitter visarna på speedy väldigt hårt så risken att dom går sönder är stor. Mina klarade sig som tur är!Varför skulle de byta visare som är hela för?
Hej, fråga om service på speedmaster. Fick besked om att de alltid byter visare? Oklar om det är för de små på kronografen eller även de stora. Erfarenheter?
Vad har en speedy 005 för service intervall och vad kostar en standard service? Brukar det finnas behov för service vid rekommenderad intervall eller är det som med alla andra service vid behov.
Garantin på alla Omega är i grunden 2 år. Sen är det utökat till 3 år för co-axial och till 4 år för co-axial med kiselspiral. Speedy med 1861/1863 har 2 år.Jag är väldigt nyfiken på denna frågan också!
Och hur lång garanti har Omega?