Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var där i somras och vill minnas att klockpriserna inte var mycket bättre än här.. men jag drack mest bara öl och har ingen jättebra koll. Billig och god öl har dom ju!Någon som har koll på prisläget på en speedmaster i Prag? Någon vits att överväga mot Rob Es december rea
Grattis och välkommen!Sådär. Då vart man medlem i den här lilla cirkeln också!
![]()
Tackar! Än så länge känns det riktigt fint!Grattis och välkommen!![]()
Vad tycker du om saffirmackan hitentills?Happy Speedy boys ’n gals!
![]()
Klart det görTackar! Än så länge känns det rintigt fint!
Jag tycker mindre bra om att tavlan snarare blir mörkgrå än svart, minns inte att jag upplevde tavlan som sådan på hesalitspeedyn. Den ser dock lite sportigare och modernare ut med safirglaset av någon anledning. Något mer reflektioner kanske men å andra sidan känns det skönt att inte få repor av att titta på klockan. Urverket är ju görhäftigt att se.Vad tycker du om saffirmackan hitentills?
Du har väl kört en vanlig hesalit innan?
Än hur mycket jag ogillar glasbaksidor så är safirmackan nog en riktigt bra everydaywatch!Jag tycker mindre bra om att tavlan snarare blir mörkgrå än svart, minns inte att jag upplevde tavlan som sådan på hesalitspeedyn. Den ser dock lite sportigare och modernare ut med safirglaset av någon anledning. Något mer reflektioner kanske men å andra sidan känns det skönt att inte få repor av att titta på klockan. Urverket är ju görhäftigt att se.
Har ännu inte bestämt mig om jag ska ha kvar safirmacka eller byta mot en vanlig hesalitare. Lutar kanske lite mer åt det förstnämnda![]()
Känner att det är på sin plats med ett grattis även här och varmt välkommen in i värmen!Sådär. Då vart man medlem i den här lilla cirkeln också!
![]()
Tack så mycket!Känner att det är på sin plats med ett grattis även här och varmt välkommen in i värmen!
Jag tycker mindre bra om att tavlan snarare blir mörkgrå än svart, minns inte att jag upplevde tavlan som sådan på hesalitspeedyn. Den ser dock lite sportigare och modernare ut med safirglaset av någon anledning. Något mer reflektioner kanske men å andra sidan känns det skönt att inte få repor av att titta på klockan. Urverket är ju görhäftigt att se.
Har ännu inte bestämt mig om jag ska ha kvar safirmacka eller byta mot en vanlig hesalitare. Lutar kanske lite mer åt det förstnämnda![]()
Sådär. Då vart man medlem i den här lilla cirkeln också!
![]()
Mycket snyggt och varmt välkomna in i gänget!Nu får jag också vara med här. Har haft den snart två månader nu, men inte kommit till skott att posta här än. Jag är så grymt nöjd med denna klocka, gläds varje gång jag kommer på att jag har den, tittar ner på armen.
![]()
Det måste vara högst obetydligt i sådant fall. Safir lär väga mer än hesalit men å andra sidan så borde en glasbaksida väga mindre än en i solitt stål.Är 006:an tyngre än 005:an?
Härlig beskrivning av glädjen och kärleken som Speedyn väcker hos oss! Grattis till ditt val och varmt välkommen hit!Nu får jag också vara med här. Har haft den snart två månader nu, men inte kommit till skott att posta här än. Jag är så grymt nöjd med denna klocka, gläds varje gång jag kommer på att jag har den, tittar ner på armen.
![]()
Vet inte om mitt svar hjälper dig något men kan meddela att huvudstaden i grannlandet, Ungern, inte erbjöd nämnvärt lägre priser på Speedmasters än vad man kan köpa dem för här hemma i Sverige...Någon som har koll på prisläget på en speedmaster i Prag? Någon vits att överväga mot Rob Es december rea
Tack! Bara en sån kommentar, bevisar ”värmen” här och uppskattas otroligt mycket för mig som inte är så gammal i gamet.Härlig beskrivning av glädjen och kärleken som Speedyn väcker hos oss! Grattis till ditt val och varmt välkommen hit!![]()
Hade inte övervägt det övehuvudtaget med den fina rabatten. Vill man köpa ännu billigare kan man iof leta begagnatNågon som har koll på prisläget på en speedmaster i Prag? Någon vits att överväga mot Rob Es december rea
Det är högre listpriser överlag i Prag på klockor jämfört med hemma.Någon som har koll på prisläget på en speedmaster i Prag? Någon vits att överväga mot Rob Es december rea
Fyfan va bra den är!Idag fick nytillskottet följa med till jobbet.![]()
Kul klocka! Hur är den?Idag fick nytillskottet följa med till jobbet.![]()
Om man ska köpa en speedmaster prof. Vilket glas ska man leta efter? För och nackdelar med de olika? Är det någon prisskillnad?
Idag fick nytillskottet följa med till jobbet.