• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Speedy up! :woot:

img_0967-jpg.688467

Dom har tyvärr inte leverans förns nästa år. Vill verkligen ha den till nyår. Så det lutar åt Bergströms ur. Lite dyrare, men leverans senast nästa vecka. - det är det värt!
Är det såpass? Hörde du med dem nyligen? När jag var där den 3e sa de att leverantören sa ibörjan av december men vågade inte lova före jul.

Är det såpass? Hörde du med dem nyligen? När jag var där den 3e sa de att leverantören sa ibörjan av december men vågade inte lova före jul.

Pratat med 4 olika butiker idag... när man väl bestämt sig så vill man ha det direkt. Hehe :D
Bergströms tyvärr dyrast. Men för mig väger det tungt att ha en butik nära där man köper från.
Klart det hade varit gött att spara några tusenlappar via Rob. Men då måste den skickas och ingen direkt kontakt med butiken då jag bor 60mil därifrån.

Pratat med 4 olika butiker idag... när man väl bestämt sig så vill man ha det direkt. Hehe :D
Bergströms tyvärr dyrast. Men för mig väger det tungt att ha en butik nära där man köper från.
Klart det hade varit gött att spara några tusenlappar via Rob. Men då måste den skickas och ingen direkt kontakt med butiken då jag bor 60mil därifrån.
Känner igen mig där! Sitter som på nålar nu och bara väntar på att de ska få in klockan

Har Rob visnigsex hemma av en vanlig månklocka?

Jag har förstås mejlat Rob och frågat men inte fått svar ännu och tänkte åka förbi imorgon om den finns inne

/ P

Har Rob visnigsex hemma av en vanlig månklocka?

Jag har förstås mejlat Rob och frågat men inte fått svar ännu och tänkte åka förbi imorgon om den finns inne

/ P
Vad jag förstod det som när jag pratade med dom idag på telefon så har dom inget hemma.
Mailade också men fick aldrig svar så jag fick lyfta luren.
Kan inte svara på om de har något visningsex dock!

Tänkte ta mig till Rob engström i dagarna och införskaffa mig en speedy igen. Gäller att passa på när det är decemberrabatt

Tjena! Har du kollat upp att det är decemberrabatt? Vet du hur mycket i sådana fall?
Edit: Märkte visst att jag var x antal sidor efter i tråden. Det framgår tydligt att det är 25 % rabatt på Rob Engström, men att det i nuläget inte är så hoppfullt att få tag på en i december. Tack i alla fall för info.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp