Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt val!tack! har sett den tidigare.
jag tror nog att jag bestämt mig för att hesalit är finare på klockan så då kör vi på det!![]()
Helt rätt val!
Rob Engström?... segt bara att klockan inte kommer till butik på torsdag som lovat... ''förhoppningsvis'' leverans innan jul. suck...
Dom har tyvärr inte leverans förns nästa år. Vill verkligen ha den till nyår. Så det lutar åt Bergströms ur. Lite dyrare, men leverans senast nästa vecka. - det är det värt!Rob Engström?
Är det såpass? Hörde du med dem nyligen? När jag var där den 3e sa de att leverantören sa ibörjan av december men vågade inte lova före jul.Dom har tyvärr inte leverans förns nästa år. Vill verkligen ha den till nyår. Så det lutar åt Bergströms ur. Lite dyrare, men leverans senast nästa vecka. - det är det värt!
Är det såpass? Hörde du med dem nyligen? När jag var där den 3e sa de att leverantören sa ibörjan av december men vågade inte lova före jul.
Känner igen mig där! Sitter som på nålar nu och bara väntar på att de ska få in klockanPratat med 4 olika butiker idag... när man väl bestämt sig så vill man ha det direkt. Hehe
Bergströms tyvärr dyrast. Men för mig väger det tungt att ha en butik nära där man köper från.
Klart det hade varit gött att spara några tusenlappar via Rob. Men då måste den skickas och ingen direkt kontakt med butiken då jag bor 60mil därifrån.
Känner igen mig där! Sitter som på nålar nu och bara väntar på att de ska få in klockan
Vad jag förstod det som när jag pratade med dom idag på telefon så har dom inget hemma.Har Rob visnigsex hemma av en vanlig månklocka?
Jag har förstås mejlat Rob och frågat men inte fått svar ännu och tänkte åka förbi imorgon om den finns inne
/ P
Tänkte ta mig till Rob engström i dagarna och införskaffa mig en speedy igen. Gäller att passa på när det är decemberrabatt
Yes, också från Rob. Hade verkligen gått och laddat för det. Sen kom jag in i butiken och fick höra att det inte fanns någon inneHar du också beställt? Från Rob?
Idag testar vi ett mörkbrunt Shell cordovan.
![]()
Usch. Sluta posta porr inte tråden.... MOD!!!Dubbelpostar 50-åringen
![]()
Snyggt! Vad kommer det ifrån?
Riktigt bra!Idag testar vi ett mörkbrunt Shell cordovan.
![]()
Ett Fluco köpt på eBay