Det som väger över för .006 är ju utan tvekan rövfen på den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar du glasbaksidan?Det som väger över för .006 är ju utan tvekan rövfen på den.
3 dagar av 7 i snitt har det väl varit kanske. Skall erkänna att den lever ett relativt stillsamt liv då jag har badbar beater att varva med. Förutom kontorsjobb så hushållsarbete samt semestrar (utom vid stranden) får den i alla fall vara med på.Känns bra! Och du använder klockan ganska ofta? Jag kommer att använda klockan nästintill dagligen om jag känner mig
Kan man beställa det magasinet någonstans? Har bara sett att man kan ladda ner som PDF på Fratello.#speedytuesday
![]()
Vet ej om det går beställa...vi som ej fick klockan via Omegas reservation fick den som tröstpris. Dra ett mail till Omega samt frattello. Själv tänker jag ha den till klockan blir ett kul tillbehörKan man beställa det magasinet någonstans? Har bara sett att man kan ladda ner som PDF på Fratello.
Tack för info, drar ett mail till Omega och Fratello. Kan vara kul även till en enkel 3750.50Vet ej om det går beställa...vi som ej fick klockan via Omegas reservation fick den som tröstpris. Dra ett mail till Omega samt frattello. Själv tänker jag ha den till klockan blir ett kul tillbehör
Snyggt med Speedy på mesthMorning
![]()
Nu har jag förvisso ingen .006 utan en Heuer Autavia Heritage, men som dock ändå har glasbaksida. Visst är det kul att kunna se verket ibland och det imponerar absolut på de personer som på sin höjd rockar Casio men det har också sina nackdelar. Det jag framförallt har tänkt på är att det i varmt väder blir förbenat svettigt och klibbigt med glasbaksida, något som inte händer i lika stor utsträckning med stålbak.Det som väger över för .006 är ju utan tvekan rövfen på den.
Är har du en extremt välproducerad video som kanske kan hjälpa dig att bestämma dig.så plexit är inte så världelöst känsligt som man läser om? i så fall är ju valet ganska enkelt.
Är har du en extremt välproducerad video som kanske kan hjälpa dig att bestämma dig.