Edin
Silver
Låter sunt, lycka till. Det svider i början men sen rinner det av![]()
Håller med men det är rätt lugnt. Inte första klockan så har nog lugnat mig lite. But still. Det svider lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter sunt, lycka till. Det svider i början men sen rinner det av![]()
Ja ibland händer detVad är nu detta? @Dennta kör länk!![]()
Det bör vara rabatt på den också så det är bara att köpaVar inne på Bergströms och såg att dom sålde Speedy Pro .005 på läder för 29000kr.. Fin rabatt där.
Dessvärre fastnade jag för FOIS..![]()
här finns lite info https://omegaforums.net/threads/help-identify-this-watch-please.3965/Jag tycker det är en rätt trevlig dressklocka, men att Omega bestämde sig för att kalla den för Speedmaster är lite utav ett mysterium.
Finns inte så mycket mer att säga än att "alla gör misstag"![]()
Va det verkligen en ny klocka? Den listar ju 41 med läder? Stod det 29k skyltat?Var inne på Bergströms och såg att dom sålde Speedy Pro .005 på läder för 29000kr.. Fin rabatt där.
Dessvärre fastnade jag för FOIS..![]()
Jo, sett den där tråden. Tvåtonsvarianten är vanligare, men typ samma ja.här finns lite info https://omegaforums.net/threads/help-identify-this-watch-please.3965/
...dock i helguld men annars samma antar jag. (jäkligt mysig)
Va det verkligen en ny klocka? Den listar ju 41 med läder? Stod det 29k skyltat?
Det bör vara rabatt på den också så det är bara att köpa![]()
Helt ny. Provade den själv på armen. Skyltat och klart.
Edit: Skall tilläggas att jag var i GBG-butiken. Vet ej de andra..
Såklart, jag läste inte så noggrant. RobE ska ha på alla Omega.Tyvärr bara rabatt på .005 på Bergströms. Men kanske RobE?
Väldigt bra rabatt! Är det bara för att det är med läder (som kanske är mer svårsåld) och inte länk? Var där inne nyligen också och spanade på en .005 med länk därav min frågaHar du handlat där innan?
Bergströms är ju AD så du behöver knappast kolla upp referenser.Väldigt bra rabatt! Är det bara för att det är med läder (som kanske är mer svårsåld) och inte länk? Var där inne nyligen också och spanade på en .005 med länk därav min frågaHar du handlat där innan?
Är inte referensen med läder .001
Haha jag brukar göra exakt likadant.Det slutar alltid på samma sätt! Köper en klocka som är sjukt snygg på läderband, köper på mig ett antal band och konstaterar sen att jag ändå vill ha länk. Nu är länken köpt och levereras troligtvis idag (1125/617). Kanske är dags att lära sig att jag inte kan vara utan länk
![]()
Vej ej anledning till just den konfigurationen, mer än att dom ville matcha någon annan AD med rabatt för tillfället.Det är alltså bara den med läder som rabatten gäller, ej med länk.. Ej handlat där, men finns nog gott om referenser här i forumet.
![]()
Bergströms är ju AD så du behöver knappast kolla upp referenser.
Om du vill ha en ändå så har jag köpt Rolex där och det gick såklart bra.
Det slutar alltid på samma sätt! Köper en klocka som är sjukt snygg på läderband, köper på mig ett antal band och konstaterar sen att jag ändå vill ha länk. Nu är länken köpt och levereras troligtvis idag (1125/617). Kanske är dags att lära sig att jag inte kan vara utan länk
![]()
Tackar för svar! Jag tänkte mest om rabatten var så bra för att ni handlat där innan och är lojala kunder. Synd att det inte var med länk, det är trots allt den som gäller för egen del
Den där är snygg på läder. Har du hittat någon bra tillverkare av 19mm straps eller kör du med tillklippt/oklipt 20mm?
Jag var inne hos Rob idag och de hade inte ens ett visningsexemplar inne.
/ P
Inte i vanliga fall. Men jag gissar att de sålt en hel del med rabatt och nu vill/måste sälja till normalpris. Testa någon annan AD. Har mycket bra erfarenheter från http://www.eriksonurhandel.se/ i Sundbyberg. Bra service och inte omöjliga att få ett bra pris. Håll utskick efter min nya speedy, hoppas den kommer före jul...Då var det beställt en månklocka. Rob har fortfarande ingen inne och påstår 1-2 månader leveranstid. Kan det verkligen ta så länge?
/ P