• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ha en fortsatt bra Speedy Tuesday. Sitter nu och räknar ner för att gå på julledigt.
50502193-8046-46B7-8714-9A6B1071AD8F.jpeg

Var inne på Bergströms och såg att dom sålde Speedy Pro på läder för 29000kr.. Fin rabatt där. :)
Dessvärre fastnade jag för FOIS.. :p

Senast ändrad:
här finns lite info https://omegaforums.net/threads/help-identify-this-watch-please.3965/
...dock i helguld men annars samma antar jag. (jäkligt mysig)
Jo, sett den där tråden. Tvåtonsvarianten är vanligare, men typ samma ja.
Finns inte så mycket info om vad som hände när den blev döpt Speedmaster, och som det står där så är det ju rätt galet egentligen :)

Nu såhär på kvällen så åker vanliga speedyn på för lite tisdagsmys framför datorspel iaf.
g2wHs0o.jpg

Helt ny. Provade den själv på armen. Skyltat och klart.

Edit: Skall tilläggas att jag var i GBG-butiken. Vet ej de andra..

Väldigt bra rabatt! Är det bara för att det är med läder (som kanske är mer svårsåld) och inte länk? Var där inne nyligen också och spanade på en .005 med länk därav min fråga :) Har du handlat där innan?

Väldigt bra rabatt! Är det bara för att det är med läder (som kanske är mer svårsåld) och inte länk? Var där inne nyligen också och spanade på en .005 med länk därav min fråga :) Har du handlat där innan?

Vej ej anledning till just den konfigurationen, mer än att dom ville matcha någon annan AD med rabatt för tillfället. :) Det är alltså bara den med läder som rabatten gäller, ej med länk.. Ej handlat där, men finns nog gott om referenser här i forumet. :)

Bergströms är ju AD så du behöver knappast kolla upp referenser.
Om du vill ha en ändå så har jag köpt Rolex där och det gick såklart bra.

Det slutar alltid på samma sätt! Köper en klocka som är sjukt snygg på läderband, köper på mig ett antal band och konstaterar sen att jag ändå vill ha länk. Nu är länken köpt och levereras troligtvis idag (1125/617). Kanske är dags att lära sig att jag inte kan vara utan länk:)

8849A7F3-EDED-4B4A-B800-0B12303A77ED.jpeg

Vej ej anledning till just den konfigurationen, mer än att dom ville matcha någon annan AD med rabatt för tillfället. :) Det är alltså bara den med läder som rabatten gäller, ej med länk.. Ej handlat där, men finns nog gott om referenser här i forumet. :)

Bergströms är ju AD så du behöver knappast kolla upp referenser.
Om du vill ha en ändå så har jag köpt Rolex där och det gick såklart bra.

Tackar för svar! Jag tänkte mest om rabatten var så bra för att ni handlat där innan och är lojala kunder. Synd att det inte var med länk, det är trots allt den som gäller för egen del

Det slutar alltid på samma sätt! Köper en klocka som är sjukt snygg på läderband, köper på mig ett antal band och konstaterar sen att jag ändå vill ha länk. Nu är länken köpt och levereras troligtvis idag (1125/617). Kanske är dags att lära sig att jag inte kan vara utan länk:)

8849A7F3-EDED-4B4A-B800-0B12303A77ED.jpeg

Den där är snygg på läder. Har du hittat någon bra tillverkare av 19mm straps eller kör du med tillklippt/oklipt 20mm?

Tackar för svar! Jag tänkte mest om rabatten var så bra för att ni handlat där innan och är lojala kunder. Synd att det inte var med länk, det är trots allt den som gäller för egen del

Vad ligger en länk på löst?
29k är trots allt rätt svårslaget ny.. blir ju en del pengar över kontra andra AD. :)

Senast ändrad:
Då var det beställt en månklocka. Rob har fortfarande ingen inne och påstår 1-2 månader leveranstid. Kan det verkligen ta så länge?

/ P
Inte i vanliga fall. Men jag gissar att de sålt en hel del med rabatt och nu vill/måste sälja till normalpris. Testa någon annan AD. Har mycket bra erfarenheter från http://www.eriksonurhandel.se/ i Sundbyberg. Bra service och inte omöjliga att få ett bra pris. Håll utskick efter min nya speedy, hoppas den kommer före jul...

Tillbaka
Topp