• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

D6A40307-2605-4DD0-ACD2-BF1CCFF8A9BE.jpeg
Nu har jag äntligen hämtat min första och efterlängtade klocka på Rob E. Det blev en 005 :cigar:
Så nöjd!!
Hur lång var leveranstiden?

/ P

Jag hoppas du har rätt! Det är mycket pengar det handlar om iaf för mig. Samtidigt är man sugen på fler klockor och för dessa pengar så kan man köpa flera schyssta. Det som känns tryggt är att skulle man ångra sig riktigt rejält och bestämmer sig för att sälja så får man ju nästan tillbaka samma pengar nu när det är 25% rabatt. :)
Köööör bara!
Snabbsåld annars.

Men du kommer älska den, var så säker ;)

Hej,

Jag har, precis som en del andra verkar det som, slagit till på en 005a till jul.

Leveranserna dröjer ju som bekant något så tills dess håller jag på att gå igenom den här tråden och inspireras i vilket band jag ska köpa till. Finns ju så mycket snyggt. Dinkan verkar ju passa på nästan allt.

Jag har fastnat för några Hirsch (bilder från nätet):
71703EC3-0C04-4416-8C76-0FE2FFC04536.png
AEEDA860-D163-4BFB-AC92-D4EC0E07CCD5.png
B4F09D5F-186B-491E-AF18-1F382EC37FC9.png
8D25A4D9-E7E3-4B2D-97AD-4B2D50455346.png

Är det någon som har erfarenhet av ett lite tyngre läderband likt det första ovan, Lucca heter modellen, fast i svart som passar på måndinkan? Eller tips på något annat snyggt svart läder till? Kan man gå på brunt öht? Vad tycker ni passar bäst till? Hilfe!

Hej,

Jag har, precis som en del andra verkar det som, slagit till på en 005a till jul.

Leveranserna dröjer ju som bekant något så tills dess håller jag på att gå igenom den här tråden och inspireras i vilket band jag ska köpa till. Finns ju så mycket snyggt. Dinkan verkar ju passa på nästan allt.

Är det någon som har erfarenhet av ett lite tyngre läderband likt det första ovan, Lucca heter modellen, fast i svart som passar på måndinkan? Eller tips på något annat snyggt svart läder till? Kan man gå på brunt öht? Vad tycker ni passar bäst till? Hilfe!
Vanlig, lite mörkare brunt är faktiskt det jag tycker är bäst. Gillar Hirsch Ranger. Det bästa är också att besöka en handlare med bra sortiment så man kan kolla hur det ter sig.

Hej,

De är snygga alla. Om du snöat in på hirsch, kolla även hirsch Heritage de är grymma. Oavsett vilket du väljer kommer det bli bra. Om du kan, kosta även på dig ett viklås.

Är det så opopulärt med safirmackor på forumet? Förutom några få meddelanden är min klocka jävligt sval på köp och sälj. Den kan väl inte vara för dyr? Bedömer det helt omöjligt att få en ny safirmacka för lägre i Europa.

Är det så opopulärt med safirmackor på forumet? Förutom några få meddelanden är min klocka jävligt sval på köp och sälj. Den kan väl inte vara för dyr? Bedömer det helt omöjligt att få en ny safirmacka för lägre i Europa.
Tror det är ett svårt läge att sälja moderna Omega just nu med tanke på RobE rabatten. Annars tror jag inte priset är fel.

man får väl en ny för ca 36-37 med lite rabatt..så nja den är väl ok prisad...själv gillar jag hesaliten bättre även om det kunde varit mysigt med båda :)
Tror det kan vara lite svårsålt under dec månad oxå.

Tillbaka
Topp